Gjest MannSam Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hei! Jeg har det siste halvåret slitt med noe jeg ser ut fra beskrivelsen av sosial angst sikkert er nettopp det. Jeg blir veldig varm og svett i situasjoner hvor man sitter nære hverandre og spiser f.eks og føler at jeg rødmer. I det siste har jeg begynt å klare å kontrollere det bedre og har fått meg en ny lederstilling i et firma. Likevel er det plagsomt og på et møte vi nettopp hadde på jobben ble jeg rammet av det igjen . Er helt forferdelig. Får også veldig følsomme øyne og ser ut som jeg kommer til å grine når som helst. Noe som egentlig ikke er tilfellet, men de blir bare røde og irriterte. Kan dette ha noe med angsten å gjøre? Litt redd for å ta det til en lege med tanke på tanke på samboeren min osv. Er jo temmelig flaut det her. Jeg er vanligvis en selvsikker og oppegående kar, men virker som hjernen min har bestemt seg for at slike situasjoner er farlige. Må poengtere at det ikke skjer hver gang. Klarte meg bra gjennom jobbintervju feks. Kan øynene ha noe med dette å gjøre og kan jeg klare å riste av meg dette selv? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318293-sosial-angst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.