Gjest prust Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 I kveld har vi lett og lett (eller heter det letet og letet?) i timesvis - uten resultat.... Mannen min savner et ekstremt viktig ark med notater, som vi absolutt ikke kan finne. Han så det sist for et par uker siden, men kan ikke helt huske om han har tatt det med ut av huset etterpå. Han har lett en gang på jobb, og må fortsette i morgen. Vi har tømt alle skuffer i gangen, sett gjennom alle vesker og sekker på vaskerommet, sett gjennom alle skap og skuffer på kjøkkenet, i alle kroker av stua og på soverommet vårt, samt i begge bilene... Ingen av oss kaster viktige ark med jobbnotater på, og ungene har heller aldri tatt noen jobbting, så jeg tror ikke det er dem. Han er ganske fortvilet, og det var ingen kopier av dette arket.... Noen som har tips til letesteder? Jeg skal selvsagt se på min jobb i morgen, i tilfelle det har forvillet seg i mine saker og opp på min pult. Men vi har fått ryddet ganske mye! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226615840' post='4014483] I bilen? Nei - vi har sett i begge bilene... Men han har brukt firmabilen litt de siste ukene. Kanskje det ligger der? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Eg leita sjøl etter noen viktige notater i dag, de låg oppå peisen! 0 Siter
henrikke71 Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Har ikke ved en feiltagelse sneket seg inn i bunken med reklamer/aviser som skal kastes? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Eg leita sjøl etter noen viktige notater i dag, de låg oppå peisen! Uff, er redd hans papir har havnet inni peisen... :-( 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Har ikke ved en feiltagelse sneket seg inn i bunken med reklamer/aviser som skal kastes? Jo - vi har sjekket den lille kassa inni - men ikke den store ute.... Mulig vi bør gjøre det og. 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Prøver mine synske evner ..... han la arket oppå kjøleskapet i sikkerhet fra barna, så har det sklidd ned bak der. Håper det dukker opp! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Oppå bokryggene i bokhylla? Der har jeg selv en tendens til å legge papirer som ikke ikke skal gjemmes vekk, men forhindres i å kastes. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Fant dere papiret til slutt eller?:-) 0 Siter
linnea72 Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Har du tatt ut skuffene i gangen?,kan ha falt bak,når skuffen ble lukket 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Uff, er redd hans papir har havnet inni peisen... :-( Da er det straks litt verre. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Har du tatt ut skuffene i gangen?,kan ha falt bak,når skuffen ble lukket Ja, vi tok ut alle skuffene i kommoden i gangen. intet resultat. Nå har vi vært bortreist i helga, men det blir vel ny leteaksjon i morgen, tenker jeg.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 For over to uker siden hadde jeg et fortvilet innlegg her om mannen min som ikke fant et ekstremt viktig papir til jobben. NÅ - i kveld - fikk han en telefon fra en kollega som hadde funnet papiret hos en kunde. Altså var det kollegaen som hadde forlagt det... Mannen min er bare lettet og glad. Jeg kjenner vel litt på at så mye som det har tynget mannen min de siste tre ukene, så er jeg litt sur på kollegaen. Men nå skal jeg nå være glad på min manns vegne :-) 0 Siter
erin Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 For over to uker siden hadde jeg et fortvilet innlegg her om mannen min som ikke fant et ekstremt viktig papir til jobben. NÅ - i kveld - fikk han en telefon fra en kollega som hadde funnet papiret hos en kunde. Altså var det kollegaen som hadde forlagt det... Mannen min er bare lettet og glad. Jeg kjenner vel litt på at så mye som det har tynget mannen min de siste tre ukene, så er jeg litt sur på kollegaen. Men nå skal jeg nå være glad på min manns vegne :-) Er det ikke typisk? Men hvor flott da! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Er det ikke typisk? Men hvor flott da! Ja, virkelig godt at det ble funnet. Nå skal det kopieres og arkiveres!!!! Uff, vi var så redde for at en av oss hadde kastet det i vanvare - men nå er det heldigvis reddet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.