Gå til innhold

Hvor kan det ligge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld har vi lett og lett (eller heter det letet og letet?) i timesvis - uten resultat....

Mannen min savner et ekstremt viktig ark med notater, som vi absolutt ikke kan finne. Han så det sist for et par uker siden, men kan ikke helt huske om han har tatt det med ut av huset etterpå. Han har lett en gang på jobb, og må fortsette i morgen.

Vi har tømt alle skuffer i gangen, sett gjennom alle vesker og sekker på vaskerommet, sett gjennom alle skap og skuffer på kjøkkenet, i alle kroker av stua og på soverommet vårt, samt i begge bilene...

Ingen av oss kaster viktige ark med jobbnotater på, og ungene har heller aldri tatt noen jobbting, så jeg tror ikke det er dem.

Han er ganske fortvilet, og det var ingen kopier av dette arket....

Noen som har tips til letesteder? Jeg skal selvsagt se på min jobb i morgen, i tilfelle det har forvillet seg i mine saker og opp på min pult.

Men vi har fått ryddet ganske mye!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226615840' post='4014483]

I bilen?

Nei - vi har sett i begge bilene...

Men han har brukt firmabilen litt de siste ukene. Kanskje det ligger der?

Skrevet

Eg leita sjøl etter noen viktige notater i dag, de låg oppå peisen!

Skrevet

Har ikke ved en feiltagelse sneket seg inn i bunken med reklamer/aviser som skal kastes?

Skrevet

Eg leita sjøl etter noen viktige notater i dag, de låg oppå peisen!

Uff, er redd hans papir har havnet inni peisen... :-(

Skrevet

Har ikke ved en feiltagelse sneket seg inn i bunken med reklamer/aviser som skal kastes?

Jo - vi har sjekket den lille kassa inni - men ikke den store ute....

Mulig vi bør gjøre det og.

Skrevet

Prøver mine synske evner ..... han la arket oppå kjøleskapet i sikkerhet fra barna, så har det sklidd ned bak der. ;) Håper det dukker opp!

Skrevet

Oppå bokryggene i bokhylla? Der har jeg selv en tendens til å legge papirer som ikke ikke skal gjemmes vekk, men forhindres i å kastes.

Skrevet

Har du tatt ut skuffene i gangen?,kan ha falt bak,når skuffen ble lukket

Skrevet

Uff, er redd hans papir har havnet inni peisen... :-(

Da er det straks litt verre.

Skrevet

Har du tatt ut skuffene i gangen?,kan ha falt bak,når skuffen ble lukket

Ja, vi tok ut alle skuffene i kommoden i gangen. intet resultat.

Nå har vi vært bortreist i helga, men det blir vel ny leteaksjon i morgen, tenker jeg....

• 3 uker senere...
Skrevet

For over to uker siden hadde jeg et fortvilet innlegg her om mannen min som ikke fant et ekstremt viktig papir til jobben.

NÅ - i kveld - fikk han en telefon fra en kollega som hadde funnet papiret hos en kunde. Altså var det kollegaen som hadde forlagt det...

Mannen min er bare lettet og glad. Jeg kjenner vel litt på at så mye som det har tynget mannen min de siste tre ukene, så er jeg litt sur på kollegaen. Men nå skal jeg nå være glad på min manns vegne :-)

Skrevet

For over to uker siden hadde jeg et fortvilet innlegg her om mannen min som ikke fant et ekstremt viktig papir til jobben.

NÅ - i kveld - fikk han en telefon fra en kollega som hadde funnet papiret hos en kunde. Altså var det kollegaen som hadde forlagt det...

Mannen min er bare lettet og glad. Jeg kjenner vel litt på at så mye som det har tynget mannen min de siste tre ukene, så er jeg litt sur på kollegaen. Men nå skal jeg nå være glad på min manns vegne :-)

Er det ikke typisk?

Men hvor flott da!

Skrevet

Er det ikke typisk?

Men hvor flott da!

Ja, virkelig godt at det ble funnet. Nå skal det kopieres og arkiveres!!!!

Uff, vi var så redde for at en av oss hadde kastet det i vanvare - men nå er det heldigvis reddet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...