Gjest manjana Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 får man kjøpt det? Mor brukte det, når jeg var liten. En fantastisk ting, når snøen velver ned! lettvint å håntere vogna, hvorsom helst! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hos oss Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 in til barnevognhuset rudo eller babyshop eller andre store barnevognforhandlere, jeg har sett det i bruk, men vet ikke hvor de selger det. Man er jo avhengig av å bo steder der det ikke saltes eller strøs umiddelbart etter snøfall, her vi bor er det svært få dager det er føre for sparkstøtting osv, til tross for at det egentlig er et "snøhull". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manjana Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 in til barnevognhuset rudo eller babyshop eller andre store barnevognforhandlere, jeg har sett det i bruk, men vet ikke hvor de selger det. Man er jo avhengig av å bo steder der det ikke saltes eller strøs umiddelbart etter snøfall, her vi bor er det svært få dager det er føre for sparkstøtting osv, til tross for at det egentlig er et "snøhull". takk for tips! jeg har ikke prøvd i butikkene ennå..trodde meier var helt avleggs! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Med store hjul så er det ikke noe problem med mye snø - er min erfaring 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg etterlyste det her inne da poden var baby, altså for 10 år siden og du verden som de ertet meg! ;o) Vogn med stooore hjul var jeg også ute etter, men fant ikke det heller... Dessverre. For meier er sikkert kjempelurt! Er det sparkføre der du bor kan du jo kjøpe spark og sånn "innsats" til å ha babyer i, husker ikke hva det heter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @krøll Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Vet ikke om det går an å få kjøpt meier, men jeg løste problemet med å bruke "mini-ski". Der er det feste med stropper, og de stroppene spente jeg fast til hjulene. Det funket kjempebra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manjana Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Vet ikke om det går an å få kjøpt meier, men jeg løste problemet med å bruke "mini-ski". Der er det feste med stropper, og de stroppene spente jeg fast til hjulene. Det funket kjempebra. Smart.-) takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manjana Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg etterlyste det her inne da poden var baby, altså for 10 år siden og du verden som de ertet meg! ;o) Vogn med stooore hjul var jeg også ute etter, men fant ikke det heller... Dessverre. For meier er sikkert kjempelurt! Er det sparkføre der du bor kan du jo kjøpe spark og sånn "innsats" til å ha babyer i, husker ikke hva det heter. ja..her er det bare å velge å vrake...skjønner jeg! takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.