Gå til innhold

meier til barnevogn

Gjest manjana

Anbefalte innlegg

får man kjøpt det?

Mor brukte det, når jeg var liten.

En fantastisk ting, når snøen velver ned!

lettvint å håntere vogna, hvorsom helst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

in til barnevognhuset rudo eller babyshop eller andre store barnevognforhandlere, jeg har sett det i bruk, men vet ikke hvor de selger det.

Man er jo avhengig av å bo steder der det ikke saltes eller strøs umiddelbart etter snøfall, her vi bor er det svært få dager det er føre for sparkstøtting osv, til tross for at det egentlig er et "snøhull".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

in til barnevognhuset rudo eller babyshop eller andre store barnevognforhandlere, jeg har sett det i bruk, men vet ikke hvor de selger det.

Man er jo avhengig av å bo steder der det ikke saltes eller strøs umiddelbart etter snøfall, her vi bor er det svært få dager det er føre for sparkstøtting osv, til tross for at det egentlig er et "snøhull".

takk for tips!

jeg har ikke prøvd i butikkene ennå..trodde meier var helt avleggs! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg etterlyste det her inne da poden var baby, altså for 10 år siden og du verden som de ertet meg! ;o) Vogn med stooore hjul var jeg også ute etter, men fant ikke det heller... Dessverre. For meier er sikkert kjempelurt!

Er det sparkføre der du bor kan du jo kjøpe spark og sånn "innsats" til å ha babyer i, husker ikke hva det heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det går an å få kjøpt meier, men jeg løste problemet med å bruke "mini-ski". Der er det feste med stropper, og de stroppene spente jeg fast til hjulene. Det funket kjempebra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det går an å få kjøpt meier, men jeg løste problemet med å bruke "mini-ski". Der er det feste med stropper, og de stroppene spente jeg fast til hjulene. Det funket kjempebra.

Smart.-) takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg etterlyste det her inne da poden var baby, altså for 10 år siden og du verden som de ertet meg! ;o) Vogn med stooore hjul var jeg også ute etter, men fant ikke det heller... Dessverre. For meier er sikkert kjempelurt!

Er det sparkføre der du bor kan du jo kjøpe spark og sånn "innsats" til å ha babyer i, husker ikke hva det heter.

ja..her er det bare å velge å vrake...skjønner jeg! takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...