Paloma Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hei, Jeg er på jakt etter en vognpose som kan pakkes sammen og ta minst mulig plass når den ikke er i bruk, og som har hull til 5pkt seler. veldig fint hvis den kan åpnes og brukes til dyne/teppe også... Noen anbefalinger? Jeg har sett på Ticket to heaven posene, dun kan jo bli ganske flatt når det trykkes sammen.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 jeg hadde valgt den lengste TTH-posen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paloma Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226657067' post='4014606] jeg hadde valgt den lengste TTH-posen. Takk! Fant en TTH pose på Finn.no, ikke den lengste, men den holder nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.