Gjest Wario Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er det noen som vet hvordan en får han frem i super mario ds? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Øh, hvilket spill? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvilket spill mener du? Wario er ikke i Super Mario Brothers, men han finnes i Yoshi`s Island. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1226681040' post='4014816] Hvilket spill mener du? Wario er ikke i Super Mario Brothers, men han finnes i Yoshi`s Island. Mario64, tenkte jeg egentlig - der skifter man jo mellom karakterene ettersom hvilke egenskaper man trenger... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomamma Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hei. Sønnen min på 6 år sier man ikke kan bli Wario, men skifte mellom å være Mario og Luigi i Super Mario Bros. Dette gjør man ved å trykke på L og R samtidig sier han. Ok? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aggathe Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er det ikke der du hopper med Luigi inn i et maleri av Wario oppe på loftet? Mener å huske at du fikk nøkkelen ved å bekjempe "the Giant Ice Bully"! Nå er det en liten stund siden jeg jobbet meg gjennom det da, men tror iallefall det er slik! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wario Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg spør for en annen, men her er mer info: Super mario 64 Ds står det på eska. Han har funnet en brun sopp med gul lue på, men finner ikke ut hvordan han får opp døra til Wario. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Mario64, tenkte jeg egentlig - der skifter man jo mellom karakterene ettersom hvilke egenskaper man trenger... Ja der er han også. I Yoshi tar man også fram Wario når det er han som trengs med sine egenskaper ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg spør for en annen, men her er mer info: Super mario 64 Ds står det på eska. Han har funnet en brun sopp med gul lue på, men finner ikke ut hvordan han får opp døra til Wario. http://www.x6.no/art/10942.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wario Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1226684086' post='4014842] http://www.x6.no/art/10942.html Tusen takk, Shira! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Tusen takk, Shira! Bare hyggelig ) Jeg har sittet mange timer med spillet, men jeg husket ikke på sparket hva som skulle gjøres, da er slike guider kjekke og ha. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hei. Sønnen min på 6 år sier man ikke kan bli Wario, men skifte mellom å være Mario og Luigi i Super Mario Bros. Dette gjør man ved å trykke på L og R samtidig sier han. Ok? Det er er annet spill enn det er snakk om her... I Mario64 skifter man karakter... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.