Gå til innhold

Wario

Gjest Wario

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[quote name=Shira :o)' timestamp='1226681040' post='4014816]

Hvilket spill mener du? Wario er ikke i Super Mario Brothers, men han finnes i Yoshi`s Island.

Mario64, tenkte jeg egentlig - der skifter man jo mellom karakterene ettersom hvilke egenskaper man trenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Sønnen min på 6 år sier man ikke kan bli Wario, men skifte mellom å være Mario og Luigi i Super Mario Bros. Dette gjør man ved å trykke på L og R samtidig sier han. Ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke der du hopper med Luigi inn i et maleri av Wario oppe på loftet?

Mener å huske at du fikk nøkkelen ved å bekjempe "the Giant Ice Bully"!

Nå er det en liten stund siden jeg jobbet meg gjennom det da, men tror iallefall det er slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spør for en annen, men her er mer info:

Super mario 64 Ds står det på eska.

Han har funnet en brun sopp med gul lue på, men finner ikke ut hvordan han får opp døra til Wario.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Mario64, tenkte jeg egentlig - der skifter man jo mellom karakterene ettersom hvilke egenskaper man trenger...

Ja der er han også. I Yoshi tar man også fram Wario når det er han som trengs med sine egenskaper :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Tusen takk, Shira!

Bare hyggelig :o) Jeg har sittet mange timer med spillet, men jeg husket ikke på sparket hva som skulle gjøres, da er slike guider kjekke og ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Sønnen min på 6 år sier man ikke kan bli Wario, men skifte mellom å være Mario og Luigi i Super Mario Bros. Dette gjør man ved å trykke på L og R samtidig sier han. Ok?

Det er er annet spill enn det er snakk om her... I Mario64 skifter man karakter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...