Gå til innhold

Barnehagepris med tre barn?

Persille1365381127

Anbefalte innlegg

Persille1365381127

Dere med tre barn, hvilken rabattsats har dere?

Vet at nr. 2 skal ha 30% rabatt, men hva med nr 3? Er det 50%?

Første gang jeg får tre barn som er søsken nå (ikke så mange som har tre barn innen fire år), og jeg husker ikke rabattsatsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

mener å huske at min søster fikk ganske bra rabatt i den kommunen der hun bor, men det var den gangen fukk pris var rundt 4000 kroner.

Tror det var halv pris for barn nr 2 og bare kvart pris el lign for nr 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Det bør da stå i vedtektene deres?

Ja, det burde det sikkert. Men det gjør det altså ikke, siden vi aldri har hatt tre barn før - og vi kun har skrevet at vi følger kommunens satser for søskenmoderasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

100% for nr 1, 50% rabatt for nr 2, 30% rabatt for nr 3 i vår barnehage. Privat.

Sikker på at det ikke er 30% for nr. 2 og 50% for nr 3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det burde det sikkert. Men det gjør det altså ikke, siden vi aldri har hatt tre barn før - og vi kun har skrevet at vi følger kommunens satser for søskenmoderasjon.

Da er vel administrasjonen i din egen kommune de eneste som kan gi deg et sikkert svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Da er vel administrasjonen i din egen kommune de eneste som kan gi deg et sikkert svar.

Jada, men de er sjelden på jobb fredag kveld kl 21 - og i helgen, så jeg får raskere svar her :)

Og iom at flere har svart det jeg trodde, så har jeg antagelig rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...