Gjest ikke idag tror jeg Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg er så sint og lei for tiden....vet ikke hvorfor, men merker det selv. Blir fort sint på ungene for ingenting. Jeg har egentlig to veldig snille gutter som omtrent aldri har gjort noe galt. Men mammaen hisser seg opp for småting og er irritert hele tiden. Kjenner selv at "ahrrr i dag er jeg så sur og sint" omtrent før jeg står opp. Hvordan blir jeg MEG igjen? Kan det være begynnelsen på noe "problem med nervene"? Jeg liker ikke lenger at mannen tar på meg, prøver å unngå kroppskontakt med han. Er egenltig overrasket over min egen reaksjon for jeg har alltid likt nærhet. Sexlivet er ganske dødt pga jeg ikke orker (er alltid trøtt og sliten) Jeg elsker mannen min, har ikke noe med det å gjøre. Alt er et ork, men dette med sinnet er verst. Jeg hisser meg opp over alt og alle og er alltid stresset. På jobb klarer jeg å holde maska, er mann og unger som får gjennomgå. Jeg vet jeg burde begynt å trene litt, men har liksom ikke tid til det. Ellers aner jeg ikke hvordan jeg løser dette. Har følt meg trøtt og sliten over lengre tid og for en tid tilbake var jeg hos legen og fikk tatt blodprøver, alt normalt der. Men nå har liksom alt blitt verre... Håper noen har tips til meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hmmm. Vitaminmangel, kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosered Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg hadde det på samme måte for et par år siden. Jeg ble tipset om Rosenrot. Det hjalp veldig på meg! Jeg merket forskjell etter bare noen dager. Jeg fikk mer overskudd, og var ikke lenger hele tiden i "kjelleren". Det er ikke nødvendig å kjøpe kjempedyrt på helsekost. Jeg kjøpte på Rema. Det koster omlag en hundrelapp for 30 tabletter. Jeg tok to for dag første månden, og trappet senere ned til 1. Det er jo et rimelig forsøk. Anbefales. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bittelitt depressiv? Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Høres ut som en begynnende depresjon.... Kan i hvertfall være det. Trening og trening hjelper! Helt sant! Så hvis du kan klare å komme deg over dørstokken bare _litt_ hver dag, ut og gå, litt mer dag for dag, kan det hende det er alt som skal til. *tar tak i nakken min og tenker at nå må jeg ta meg sammen igjen jeg også og komme meg ut en tur hver dag før jeg detter i samme fellen....* Been there, done that... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilsen tidligere hormontroll Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Du har ikke byttet prevensjonsmiddel? Det kan være grunnen til at mange forandrer seg, det gjorde det hvertfall med meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Du nevner hva som ikke er problemet i livet ditt, men kan du komme på noe som er et problem og som du evt. kunne ta tak i? Noe på jobben? Arbeidsfordeling hjemme? Relasjon til andre i familien? Eller annet? Hvis du ikke finner fram til noe på denne måten ville jeg oppsøkt en alternativ behandler for undersøkelse/samtale, f.eks. en homeopat eller fotsoneterapeut. Det er ikke sikkert en skal gå igang med langvarige og dyre behandlinger, men det kan være bra å lete litt rundt i kroppen og livet og finne ut hvor dette kommer fra. Merker du variasjoner i løpet av måneden. Rosenrot er nevnt, selv vil jeg anbefale Johannesurt/perikum. Må kjøpes på apotek, men med totalkundekort o.l. kan du få rabatt. Det kan gjøre den store, lille forskjellen. Sender deg en klem også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.