Gjest Neela Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Til informasjon for de som har lyst til å gi en julegave til noen som virkelig har behov for en http://www.julepakkeaksjonen.org/ 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Tusen takk for info, håper de åpner linkene til de lokale stedene snart. Spennende og bra for barna her å være med å gi til! 0 Siter
Gjest Neela Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Tusen takk for info, håper de åpner linkene til de lokale stedene snart. Spennende og bra for barna her å være med å gi til! Bare hyggelig:) Jo fler som blir med, jo fler pakker.. Aksjonen har egen gruppe på Facebook for de måtte befinne seg der også.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Det har jeg da vært med på hvert eneste år i 26 år. Alle barnehager og skoler samler inn pakker fra ungene og legger under julegrana på univeristetsplassen dvs i frelsesarmeens gryter. 0 Siter
Gjest Neela Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Det har jeg da vært med på hvert eneste år i 26 år. Alle barnehager og skoler samler inn pakker fra ungene og legger under julegrana på univeristetsplassen dvs i frelsesarmeens gryter. Så flott!! Dette har ingen forbindelse med Frelsesarmeen, men de sender også ut brosjyrer til skoler og barnehager så en del får info på den måten.. Jeg kom over det ved en tilfeldighet på Facebook. Men uansett hvem man støtter så blir gleden hos mottakeren like stor :-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Hmm, er det bare jeg som er helt teit, eller går det ikke an å klikke på annet enn Akershus? 0 Siter
Gjest Neela Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Hmm, er det bare jeg som er helt teit, eller går det ikke an å klikke på annet enn Akershus? Nei da, vi andre kom ikke inn heller. Men nå har de visst oppdatert. 0 Siter
Gjest vil gi mye rart Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Jeg lurer på om de har vanlig strøm og kontakter der som her? Jeg vurderer å sende med en radiokassetspiller. Noen som vet? 0 Siter
Gjest Neela Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Jeg lurer på om de har vanlig strøm og kontakter der som her? Jeg vurderer å sende med en radiokassetspiller. Noen som vet? Ikke dumt Aner ikke, men det vet antakeligvis Harry som driver aksjonen. Du kan jo alltids sende en mail.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.