zitrus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Noen som vet hva årets julekalender på Nrk er i år? Jeg har ikke klart å finne det ut.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Blåfjell, kanskje? Har sett masse Blåfjell-ullprodukter i høst... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zitrus Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226846784' post='4015920] Blåfjell, kanskje? Har sett masse Blåfjell-ullprodukter i høst... Ja, det har jeg også, men noen mente likevel det var Barnas Superjul igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klaymen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 http://www.nrk.no/informasjon/hjelp/kontakt_nrk/1.2311635 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ja, det har jeg også, men noen mente likevel det var Barnas Superjul igjen. Det er nok Blåfjell - heldigvis! Har også hørt rykter om at TV2 skal sende The Julekalender og hvis det medfører riktighet så blir dette en knall førjul! ))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det er nok Blåfjell - heldigvis! Har også hørt rykter om at TV2 skal sende The Julekalender og hvis det medfører riktighet så blir dette en knall førjul! ))) The julekalender? Er det disse "bob bob, ikke sant"-folka? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 The julekalender? Er det disse "bob bob, ikke sant"-folka? Jepp! )))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 The julekalender? Er det disse "bob bob, ikke sant"-folka? En sjekk på programoversikten til TV2 viser at ryktene har rett - i år blir det The Julekalender!!!! Herlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 En sjekk på programoversikten til TV2 viser at ryktene har rett - i år blir det The Julekalender!!!! Herlig! Bra! :-) Riktignok har vi den på video, men det blir liksom ikke til at vi ser på den lell. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Bra! :-) Riktignok har vi den på video, men det blir liksom ikke til at vi ser på den lell. Jeg har Skomakergata på dvd og det hender jeg ser en episode eller to. ) Men det blir noe helt annet når det er på tv på "årntli" enn å se det på dvd el. video ja, litt merkelig det der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ja, det har jeg også, men noen mente likevel det var Barnas Superjul igjen. Ifølge denne reklamen fra Princess så er det Blåfjell så jeg antar de har rett - heldigvis! http://www.princessbutikken.no/velg-rom/juleprodukter/nrk-barne-tv/jul-i-blafjell-badelaken-75x150/prod5130150164.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 En sjekk på programoversikten til TV2 viser at ryktene har rett - i år blir det The Julekalender!!!! Herlig! Bra Det er jo egentlig sjukt det som foregår der, men gøy lell. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Bra Det er jo egentlig sjukt det som foregår der, men gøy lell. Kjempeartig med noe som er helt på trynet - "Du vart så rar no Benny!" *Gleder seg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kjempeartig med noe som er helt på trynet - "Du vart så rar no Benny!" *Gleder seg* *hehe, mimre* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226866499' post='4016139] *hehe, mimre* "Åååå! En foodprfessor, Olaf! Koss vesst du at æ ønska mæ det!?" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 "Åååå! En foodprfessor, Olaf! Koss vesst du at æ ønska mæ det!?" Syns The julekalender var kjedelig jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 "Åååå! En foodprfessor, Olaf! Koss vesst du at æ ønska mæ det!?" Mange morsomme kommentarer i den serien, ja. Den beste må vel være da Benny åpner døra inn til Olaf på do og spør om han kan låne sykkelen for å dra til museet og sjekke kartet, og Olaf roper ut etter han: "Benny? Ska du færra no? Det er mørt no - det e itj nå lys på sykkeln!" Og så mumler han for seg selv: "Bræmsan verske itj hæll." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 "Åååå! En foodprfessor, Olaf! Koss vesst du at æ ønska mæ det!?" *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Mange morsomme kommentarer i den serien, ja. Den beste må vel være da Benny åpner døra inn til Olaf på do og spør om han kan låne sykkelen for å dra til museet og sjekke kartet, og Olaf roper ut etter han: "Benny? Ska du færra no? Det er mørt no - det e itj nå lys på sykkeln!" Og så mumler han for seg selv: "Bræmsan verske itj hæll." Den husker jeg ikke, men gjett om jeg skal kose meg i desember i år! )))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Den husker jeg ikke, men gjett om jeg skal kose meg i desember i år! )))) Nevnte kommentar er fra en kongeepisode!! (Jeg så den om igjen i fjor*S*) I samme episode er Gjertrud premenstruell *humre, humre* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.