Lillemus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Nevnte kommentar er fra en kongeepisode!! (Jeg så den om igjen i fjor*S*) I samme episode er Gjertrud premenstruell *humre, humre* Gjertrud fremstilles vel i serien som å være litt i eldste laget til å være premenstruell?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Gjertrud fremstilles vel i serien som å være litt i eldste laget til å være premenstruell?! Ikke lett å si hvor gammel hun er. Noen blir jo tidlig grå;-) Men jeg tenkte også opprinnelig at hun nok var over den alderen, men hun er nå likevel premenstruell. Eller som Olaf forklarer det til Benny: "Ho skal ha tia si, sjø!" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ikke lett å si hvor gammel hun er. Noen blir jo tidlig grå;-) Men jeg tenkte også opprinnelig at hun nok var over den alderen, men hun er nå likevel premenstruell. Eller som Olaf forklarer det til Benny: "Ho skal ha tia si, sjø!" Ja, han sier vel det i en episode ja. ) Husker best den episoden der Benny og Olaf sitter på stua og drikker og blir fullere og fullere og i det Gjertrud skal gå på loftet for natta så klasker Olaf henne på baken! :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ja, han sier vel det i en episode ja. ) Husker best den episoden der Benny og Olaf sitter på stua og drikker og blir fullere og fullere og i det Gjertrud skal gå på loftet for natta så klasker Olaf henne på baken! :-D :-) Og så disse evige tidsreferansene til "det året a søster å'n Kai va på tenneriff";-) Eller da Gjertrud har sittet kjempelenge i telefonen og da samtaleparten endelig klarer å stoppe talestrømmen hennes: "Å? Ja, du har det travelt, ja?" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.