Gjest spillefamilie Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Da kommer vi etter også. Har bare PC og DS. men nå har vi slått til, og kjøpe Wii i julepresang til heile familien. Så var det spill da... De er jo ganske dyre, så det hadde vært artig om noen kom med tips om spill som er morsomme og blir brukt, så man slipper å kjøpe noe som ikke fenger. Wii sports følger med, og vi har Wii fit m balansebrett også, og Mario galaxy står på ønskelisten. Andre spill som passer for en 7-åring og to voksne? Sånne slåssespill med 12-årsgrense og oppover er ikke aktuelle ennå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Mario Galaxy er et must - kjempemoro både for store og små:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wiifan Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Vår 9 åring har Wii sport og Wall E spillet. Samt dette Star Wars spillet http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000uPvr-UVe?ProductID=Z6_D4QFHsrsAAAEb_AhaptoI&CatalogCategoryID=nyfD4QFHBYkAAAEOxeI03xiL han har også et annet krigsspill jeg ikke husker hva heter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Sønnen min på 7 år er spesielt glad i Lego starwars, lego indiana johns og mario kart. Mario kart synes vi i resten av familinen er veldig gøy også. Vi kjøpte Wii til hele familien til jul i fjor. I år 'får' hele familien Wii fit. Vet ikke helt hva vi skal kjøpe av spill til den, må nesten ha med et spill synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
songbirdy Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Alle de tradisjonelle Nintendospillene kan du regne med er superbra. Har dere Gamecube så kan dere bruke spill og kontroller fra denne på Wii'en. Alt med Mario, Wario og Boo er tradisjonelt veldig moro!! Mario Party er kanongøy, der kan dere spille som et slags 3dimensjonelt interaktivt "brettspill". Kaster terning, flytter og så skjer det ting, alt etter som hva slags rute dere havner på. Så er det "minigames" som er små kamper underveis, med alt fra gressklipping til skyting.. Veldig moro!!! (til og med tenåringene spiller dette her i huset enda) hehe =) Mario Kart er veldig moro - dette spillet er også for flere spillere Begge kan spilles alene også. Mario Smash er visst veldig populært - men ikke for meg, for jeg er så dårlig taper ) Ellers kan dere sikkert prøve noen av spillene på butikken om du er i tvil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.