Gå til innhold

hvor lenge skal hun hoste

Gjest hvor lenge

Anbefalte innlegg

Gjest hvor lenge

har ei datter på 5 år som i en uke har hostet mye..om natten særlig og en del på dagen så hoster hun til hun brekker seg..

jeg var hos lege på torsdag så jeg fikk han til og lytte på henne samtidig men det var ingen ting og høre.

nå virker det som hun er iferd med og få feber..finner så klart ikke termometeret når jeg trenger det da.men hun er varm..

skal jeg dra til legen igjenn eller hva.. er en uke normalt og hoste for ei på 5 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hosting er gjerne den mest langvarige delen av en forkjølelse. Den kan gjerne sitte i opptil tre uker. Plagsomt, men lite å gjøre med annet enn å gi hostesaft (hostedempende eller slimløsende alt ettersom). Ville ikke dratt til legen etter bare en uke medmindre hun får høy feber eller blir veldig tett/dårlig allmenntilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke unormalt å hoste lenge når man er forkjølet.

Jeg ville ikke dratt til lege med hosten, men heller satset på litt rolige aktiviteter.

Får hun feber, så er det jo klart at hun skal være hjemme.

Bare ta det med ro dere. Gi henne vann å drikke - det roer hosten, og gjerne litt honning også. Det hjelper utrolig godt på hoste.

Å puste inn damp kan også roe irriterte luftveier, men er kanskje ikke det letteste å få en 5-åring til å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var hos legen idag etter 4 uker med hosting, han fant ingenting og mente 4-6 uker er innenfor normalen. Men Lille Blomst har ikke hatt feber, da, og virker frisk og pigg. Jeg ville latt allmenntilstanden avgjøre, og ikke hosten i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...