Lotte :o) Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Spørsmålet kommer fra ei som omtrent aldri leser bøker. Hvilken bok er den beste, synes du? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Vanskelig å si. Jeg synes en del klassikere er flotte. Hamsun, f.eks. Den boka som har gjort størst inntrykk på meg det siste året, er Fuglesang av Sebastian Faulks. Jeg skal definitivt lese mer av ham. Også likte jeg veldig godt den avsluttende romanen i Beatles-trilogien til Lars Saabye Christensen, som kom ut nå i høst. Akkurat nå sliter jeg meg gjennom "Skammarens dotter", en ungdomsroman på nynorsk. Anbefales definitivt ikke. Pensumlitteratur, vettu. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Vanskelig å si. Jeg synes en del klassikere er flotte. Hamsun, f.eks. Den boka som har gjort størst inntrykk på meg det siste året, er Fuglesang av Sebastian Faulks. Jeg skal definitivt lese mer av ham. Også likte jeg veldig godt den avsluttende romanen i Beatles-trilogien til Lars Saabye Christensen, som kom ut nå i høst. Akkurat nå sliter jeg meg gjennom "Skammarens dotter", en ungdomsroman på nynorsk. Anbefales definitivt ikke. Pensumlitteratur, vettu. Kaaberbøl?! Hallo?! Anbefalte jeg den liksom? Nei, det gjorde jeg ikke nei. Hva med å høre på tipsene du får? Hæ? ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. november 2008 Forfatter Skrevet 17. november 2008 Vanskelig å si. Jeg synes en del klassikere er flotte. Hamsun, f.eks. Den boka som har gjort størst inntrykk på meg det siste året, er Fuglesang av Sebastian Faulks. Jeg skal definitivt lese mer av ham. Også likte jeg veldig godt den avsluttende romanen i Beatles-trilogien til Lars Saabye Christensen, som kom ut nå i høst. Akkurat nå sliter jeg meg gjennom "Skammarens dotter", en ungdomsroman på nynorsk. Anbefales definitivt ikke. Pensumlitteratur, vettu. *hehe* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Kaaberbøl?! Hallo?! Anbefalte jeg den liksom? Nei, det gjorde jeg ikke nei. Hva med å høre på tipsene du får? Hæ? ;o) Jeg argumenterte hardt imot, men nynorskfantast-læreren mente den skulle være selvskreven på pensumlista, og dermed var den saken avgjort. Makan til møkkabok! En ting er at den er skrevet på forholdsvis sidrumpa nynorsk, en annen ting er at handlinga er som tatt ut av en halvsjaber føljetong med kioskromaner. Hovenpersonen er vel 11 år, jeg venter bare på at hun begynner å shagge i en alder av 15 i den 3. eller 4. boka... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. november 2008 Forfatter Skrevet 17. november 2008 Jeg argumenterte hardt imot, men nynorskfantast-læreren mente den skulle være selvskreven på pensumlista, og dermed var den saken avgjort. Makan til møkkabok! En ting er at den er skrevet på forholdsvis sidrumpa nynorsk, en annen ting er at handlinga er som tatt ut av en halvsjaber føljetong med kioskromaner. Hovenpersonen er vel 11 år, jeg venter bare på at hun begynner å shagge i en alder av 15 i den 3. eller 4. boka... *LOL* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Jeg har lest "Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede" flere ganger - men nå er det noen år siden sist. Den er nydelig! Er akkurat ferdig med "Et glass melk, takk" av Herbjørg Wassmo. Den var grusom - men jeg lærte mye om noe jeg ikke har hatt særlig innblikk i tidligere (trafficking). Nå skal jeg til på "Ut å stjæle hester" - er spent på den! 0 Siter
henrikke71 Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Sjølvmord i Skildpaddekaféen av Ragnar Hovland. Det er ingen over, og ingen ved siden for meg:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Sjølvmord i Skildpaddekaféen av Ragnar Hovland. Det er ingen over, og ingen ved siden for meg:-) For en tittel :-D Er det krim det da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Jeg har lest "Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede" flere ganger - men nå er det noen år siden sist. Den er nydelig! Er akkurat ferdig med "Et glass melk, takk" av Herbjørg Wassmo. Den var grusom - men jeg lærte mye om noe jeg ikke har hatt særlig innblikk i tidligere (trafficking). Nå skal jeg til på "Ut å stjæle hester" - er spent på den! ''Jeg har lest "Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede" flere ganger - men nå er det noen år siden sist. Den er nydelig!' Det var dine varme omtaler av den her inne som fikk meg til å lese den til slutt. Og jeg måtte bare si meg enig med venninna mi som sa:"Når man er ferdig med boka får man bare lyst til å bla tilbake til første side og lese den en gang til!" ) Nydelig bok! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 ''Jeg har lest "Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede" flere ganger - men nå er det noen år siden sist. Den er nydelig!' Det var dine varme omtaler av den her inne som fikk meg til å lese den til slutt. Og jeg måtte bare si meg enig med venninna mi som sa:"Når man er ferdig med boka får man bare lyst til å bla tilbake til første side og lese den en gang til!" ) Nydelig bok! Det var hyggelig at jeg kunne spre den lille perlen til andre :-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 For en tittel :-D Er det krim det da? Nei, skulle det være krim altså? Det er det ikke nei, men boka har en deilig lun humor som jeg elsker. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Jeg har lest "Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede" flere ganger - men nå er det noen år siden sist. Den er nydelig! Er akkurat ferdig med "Et glass melk, takk" av Herbjørg Wassmo. Den var grusom - men jeg lærte mye om noe jeg ikke har hatt særlig innblikk i tidligere (trafficking). Nå skal jeg til på "Ut å stjæle hester" - er spent på den! Den første, enig, veldig god:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 ''Jeg har lest "Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede" flere ganger - men nå er det noen år siden sist. Den er nydelig!' Det var dine varme omtaler av den her inne som fikk meg til å lese den til slutt. Og jeg måtte bare si meg enig med venninna mi som sa:"Når man er ferdig med boka får man bare lyst til å bla tilbake til første side og lese den en gang til!" ) Nydelig bok! Den skal jeg jammen meg lese i jula. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Vanskelig å si. Jeg synes en del klassikere er flotte. Hamsun, f.eks. Den boka som har gjort størst inntrykk på meg det siste året, er Fuglesang av Sebastian Faulks. Jeg skal definitivt lese mer av ham. Også likte jeg veldig godt den avsluttende romanen i Beatles-trilogien til Lars Saabye Christensen, som kom ut nå i høst. Akkurat nå sliter jeg meg gjennom "Skammarens dotter", en ungdomsroman på nynorsk. Anbefales definitivt ikke. Pensumlitteratur, vettu. Den siste boka der har datteren min på 11. Hun likte den, tror jeg... Jeg har ikke lest den selv. Hvorfor liker du den ikke? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Nei, skulle det være krim altså? Det er det ikke nei, men boka har en deilig lun humor som jeg elsker. Har aldri hørt om boka, men tenkte bare at tittelen kunne høres ut som ei krimbok. Hva slags bok er det da? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Den skal jeg jammen meg lese i jula. Du kan låne den av meg :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Du kan låne den av meg :-) Jaaa! Hurra! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Jaaa! Hurra! Får legge boka og trøya i kofferten :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.