Lotte :o) Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hvor får jeg kjøpt det? Tro de koster ca 80 kr, vi har kjøpt ett hefte på en bensinstasjon en gang. Nå er det ikke å oppdrive noen steder jeg har kikket... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg kjøpte nylig et på Sparkjøp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Jeg kjøpte nylig et på Sparkjøp. Ok, de hadde ikke da jeg var der for 14 dager siden.... Var det av den sorten til ca 80 kr, i(kke et tegneseriehefte)? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Mener jeg har kjøpt det på Brio. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Mener jeg har kjøpt det på Brio. Brio er lagt ned i Trondheim, men takk for tips. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.