Gå til innhold

Klarer ikke holde på gleden i livet.

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her igjen. Har prøvd å gjøre noe som tidligere

ga meg glede, men føler meg helst trett og tom.

Jeg er glad innimellom også, men klarer ikke å holde på gleden.

Jeg har ikke behov for en jublende glede, bare kjenne ro og glede over de

enkle ting. Kunne kjenne roen og gleden av å gå tur, jobbe i huset, slappe av,

Kjenne gleden for å leve.

Har nå en

blandet ønske om å kutte ut medisiner og å øke medisiner. vet ikke hva som er best. Kanskje medisinene gir dårlig effekt over

tid. Jeg har kommet over den verste ytre krisen der jeg var nødt for å ta

medisner.Det er bare den indre krisen som ikke slipper

taket. Kan medisinener holde meg igjen fra å bli helt bra?

Jeg har gått på medisiner i ca 5 år, og har aldri prøvde å seponere. Er

redd for å seponere, men burde jeg kanskje prøvd det likevel?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/318574-klarer-ikke-holde-p%C3%A5-gleden-i-livet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik tenker jeg også. Prøver å se det positive i alt nå. Snu det negative til det positive. Bare det å drikke en kopp kakao kan gi glede. Glede seg over å være i livet. At man ble satt til denne jorden.

Prøv å se fremover.. Lag deg noe du kan glede deg til. Trenger ikke være rare greiene.

Jeg også trapper ned på medisin, men merker faktisk ingenting. Går og kjenner etter om jeg blir dårlligere. MEn tror ikke det. Men jeg skal uansett bytte til noe annet om noen uker derfor må jeg gå ned med 20 mg cipralex iallfall. Men det er ikke sikkert at jeg vil bli å merke noe. kanskje er jeg blitt stabilt bedre uansett. Men er ikke der jeg skal være derfor vil jeg bytte til annen medisin.

Tror det er lurt å bruke medisiner så lenge man ikke føler seg bra. Jeg vil bruke medisiner resten av livet hvis det er det som skal til.

Lykke til

Slik tenker jeg også. Prøver å se det positive i alt nå. Snu det negative til det positive. Bare det å drikke en kopp kakao kan gi glede. Glede seg over å være i livet. At man ble satt til denne jorden.

Prøv å se fremover.. Lag deg noe du kan glede deg til. Trenger ikke være rare greiene.

Jeg også trapper ned på medisin, men merker faktisk ingenting. Går og kjenner etter om jeg blir dårlligere. MEn tror ikke det. Men jeg skal uansett bytte til noe annet om noen uker derfor må jeg gå ned med 20 mg cipralex iallfall. Men det er ikke sikkert at jeg vil bli å merke noe. kanskje er jeg blitt stabilt bedre uansett. Men er ikke der jeg skal være derfor vil jeg bytte til annen medisin.

Tror det er lurt å bruke medisiner så lenge man ikke føler seg bra. Jeg vil bruke medisiner resten av livet hvis det er det som skal til.

Lykke til

Akkurat nå er det vanskelig å se positivt på noe.

Ringte nettopp til en venninne. Det pleier å hjelpe litt å komme seg ut,

men i dag var hun opptatt. Virket avvisende. Jeg har reagert i senere

tid. Hun er ikke som hun var før med meg. Virker ikke som hun vil

ha særlig kontakt lenger. Hva er galt med meg?

Denne dagen ser ut til å bare gå nedover. Orker ikke flere slike dager.

Ønsket å finne roen og gleden i livet, men nå vil jeg bort fra alt. Er

redd følelsene.

Lykke til

Takk for svar. Nå er jeg litt mer stabil igjen. Har hatt meg en kopp

sjokolademelk jeg også. Jeg ønsker også å bruke medisiner resten

av livet hvis det kan holde meg bra, men når jeg blir så tom og ustabil får

jeg ofte tanken om at det er likegreit å bare kutte ut medisinene.

Ønsker deg lykke til med byttingen av medisiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...