Gjest mogs Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg sitter her igjen. Har prøvd å gjøre noe som tidligere ga meg glede, men føler meg helst trett og tom. Jeg er glad innimellom også, men klarer ikke å holde på gleden. Jeg har ikke behov for en jublende glede, bare kjenne ro og glede over de enkle ting. Kunne kjenne roen og gleden av å gå tur, jobbe i huset, slappe av, Kjenne gleden for å leve. Har nå en blandet ønske om å kutte ut medisiner og å øke medisiner. vet ikke hva som er best. Kanskje medisinene gir dårlig effekt over tid. Jeg har kommet over den verste ytre krisen der jeg var nødt for å ta medisner.Det er bare den indre krisen som ikke slipper taket. Kan medisinener holde meg igjen fra å bli helt bra? Jeg har gått på medisiner i ca 5 år, og har aldri prøvde å seponere. Er redd for å seponere, men burde jeg kanskje prøvd det likevel? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318574-klarer-ikke-holde-p%C3%A5-gleden-i-livet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Risotta Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Slik tenker jeg også. Prøver å se det positive i alt nå. Snu det negative til det positive. Bare det å drikke en kopp kakao kan gi glede. Glede seg over å være i livet. At man ble satt til denne jorden. Prøv å se fremover.. Lag deg noe du kan glede deg til. Trenger ikke være rare greiene. Jeg også trapper ned på medisin, men merker faktisk ingenting. Går og kjenner etter om jeg blir dårlligere. MEn tror ikke det. Men jeg skal uansett bytte til noe annet om noen uker derfor må jeg gå ned med 20 mg cipralex iallfall. Men det er ikke sikkert at jeg vil bli å merke noe. kanskje er jeg blitt stabilt bedre uansett. Men er ikke der jeg skal være derfor vil jeg bytte til annen medisin. Tror det er lurt å bruke medisiner så lenge man ikke føler seg bra. Jeg vil bruke medisiner resten av livet hvis det er det som skal til. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318574-klarer-ikke-holde-p%C3%A5-gleden-i-livet/#findComment-2623738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mogs Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Slik tenker jeg også. Prøver å se det positive i alt nå. Snu det negative til det positive. Bare det å drikke en kopp kakao kan gi glede. Glede seg over å være i livet. At man ble satt til denne jorden. Prøv å se fremover.. Lag deg noe du kan glede deg til. Trenger ikke være rare greiene. Jeg også trapper ned på medisin, men merker faktisk ingenting. Går og kjenner etter om jeg blir dårlligere. MEn tror ikke det. Men jeg skal uansett bytte til noe annet om noen uker derfor må jeg gå ned med 20 mg cipralex iallfall. Men det er ikke sikkert at jeg vil bli å merke noe. kanskje er jeg blitt stabilt bedre uansett. Men er ikke der jeg skal være derfor vil jeg bytte til annen medisin. Tror det er lurt å bruke medisiner så lenge man ikke føler seg bra. Jeg vil bruke medisiner resten av livet hvis det er det som skal til. Lykke til Akkurat nå er det vanskelig å se positivt på noe. Ringte nettopp til en venninne. Det pleier å hjelpe litt å komme seg ut, men i dag var hun opptatt. Virket avvisende. Jeg har reagert i senere tid. Hun er ikke som hun var før med meg. Virker ikke som hun vil ha særlig kontakt lenger. Hva er galt med meg? Denne dagen ser ut til å bare gå nedover. Orker ikke flere slike dager. Ønsket å finne roen og gleden i livet, men nå vil jeg bort fra alt. Er redd følelsene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318574-klarer-ikke-holde-p%C3%A5-gleden-i-livet/#findComment-2623769 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mogs Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Slik tenker jeg også. Prøver å se det positive i alt nå. Snu det negative til det positive. Bare det å drikke en kopp kakao kan gi glede. Glede seg over å være i livet. At man ble satt til denne jorden. Prøv å se fremover.. Lag deg noe du kan glede deg til. Trenger ikke være rare greiene. Jeg også trapper ned på medisin, men merker faktisk ingenting. Går og kjenner etter om jeg blir dårlligere. MEn tror ikke det. Men jeg skal uansett bytte til noe annet om noen uker derfor må jeg gå ned med 20 mg cipralex iallfall. Men det er ikke sikkert at jeg vil bli å merke noe. kanskje er jeg blitt stabilt bedre uansett. Men er ikke der jeg skal være derfor vil jeg bytte til annen medisin. Tror det er lurt å bruke medisiner så lenge man ikke føler seg bra. Jeg vil bruke medisiner resten av livet hvis det er det som skal til. Lykke til Takk for svar. Nå er jeg litt mer stabil igjen. Har hatt meg en kopp sjokolademelk jeg også. Jeg ønsker også å bruke medisiner resten av livet hvis det kan holde meg bra, men når jeg blir så tom og ustabil får jeg ofte tanken om at det er likegreit å bare kutte ut medisinene. Ønsker deg lykke til med byttingen av medisiner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318574-klarer-ikke-holde-p%C3%A5-gleden-i-livet/#findComment-2624074 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Du bør absolutt ikke prøve å seponere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318574-klarer-ikke-holde-p%C3%A5-gleden-i-livet/#findComment-2625567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.