Gå til innhold

Cherroxtrøbbel

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Dette var uforutsett, gitt. Byen er utsolgt for den aktuelle thermostøvelarianten for husets kresne barn. Etter mye om og men, så _kanskje_ skobutikken klarer å få tilsendt et par...

Jeg pleier alltid å være ute i god tid, så dette er en ukjent problem; at skobutikkene er tomme for Norges mest brukte fottøy for barn, ihvertfall i slapsete trøndelag.

Men det har sikkert med at Slusherstøvelen er for trang (for mine tynne gutter! De blir kalde i disse), Viking stinker pøkk og at jeg ikke liker Økonomisko... Tretorn sine virker klumpete og tunge... Friends sine liker ikke jeg. Det er visst mange som vil ha thermostøvelen fra Skoringen.

Jeg vurderte den dyreste/letteste varianten fra Viking, til 399,-, helt til jeg kjente oppi støvlene. Det er en ekkel søm bak i hælen, og denne påpekte jeg til skodamen i butikken. "Ehm, ja, vi har fått flere par i retur pga at ungene har fått blødende sår på hælene etter å ha brukt dem." Jaja, dritt - jeg betaler ikke 400 for at ungenes hæler skal gnages i stykker.

Hoi, nå må jeg løpe - fikk telefon fra Skoringen, et par står klart og venter på lommeboka mi :-) Ordna seg til slutt - med mindre en dust roter dem bort før jeg kommer meg dit.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Jeg vurderte den dyreste/letteste varianten fra Viking, til 399,-, helt til jeg kjente oppi støvlene. Det er en ekkel søm bak i hælen, og denne påpekte jeg til skodamen i butikken. "Ehm, ja, vi har fått flere par i retur pga at ungene har fått blødende sår på hælene etter å ha brukt dem." Jaja, dritt - jeg betaler ikke 400 for at ungenes hæler skal gnages i stykker.''

Vi kjøpte noen ifjor, som hadde den sømmen .... :( penger rett i d * * *, de kastet vi fort ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har Vking tror jeg, lukter ingenting av dem. Er enig med at Slushers er alt for trange i leggen, Snuppa her nektet å bruke sine i fjor så jeg måtte kjøpe Viking i stedet. Ble dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg vurderte den dyreste/letteste varianten fra Viking, til 399,-, helt til jeg kjente oppi støvlene. Det er en ekkel søm bak i hælen, og denne påpekte jeg til skodamen i butikken. "Ehm, ja, vi har fått flere par i retur pga at ungene har fått blødende sår på hælene etter å ha brukt dem." Jaja, dritt - jeg betaler ikke 400 for at ungenes hæler skal gnages i stykker.''

Vi kjøpte noen ifjor, som hadde den sømmen .... :( penger rett i d * * *, de kastet vi fort ja.

Du skulle gått tilbake og klaget = fått pengene tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har Vking tror jeg, lukter ingenting av dem. Er enig med at Slushers er alt for trange i leggen, Snuppa her nektet å bruke sine i fjor så jeg måtte kjøpe Viking i stedet. Ble dyrt.

Vi har et par Viking thermostøvler, og de lukter forferdelig når de blir fuktige. Mulig at vi har et par "mandagsstøvler", hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227009588' post='4017584]

Vi har et par Viking thermostøvler, og de lukter forferdelig når de blir fuktige. Mulig at vi har et par "mandagsstøvler", hehe!

Det med lukt har jeg opplevd med Skofus sine cherrox to ganger. Kastet begge parene. Derfor har jeg gått over til Slusher...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det ikke i leggen de var trange, men framover i foten. Jeg har dog sett i ettertid at det finnes litt forskjellige modeller. Jeg kjøpte fjorårets til 99,-, og de passer ikke størstemann.

Jaja, mini klager ikke på sine i samme type, så han får dem nok etterhvert. De er jo brukt bare to ganger.

Problemet er løst håper jeg, jeg har vært og kjøpt Skoringens thermostøvler. Det gjenstår å se om det ble rett størrelse... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med lukt har jeg opplevd med Skofus sine cherrox to ganger. Kastet begge parene. Derfor har jeg gått over til Slusher...

Det kan sikkert bli lukt i alle tette støvler, men jeg har ikke opplevd det ennå, med denne sorten. Men det blir jo fuktig inni etter en dags bruk, så skotørkeren er i daglig bruk, og da setter jeg innersålen på høykant oppi støvelskaftet mens støvelen tørkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...