Gå til innhold

Noen her som kan polsk?

Gjest hun kan ikke norsk eller engelsk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om noen kunne hjelpe meg å oversette følgende setninger og ord:

Støvsuge bare på teppet.

Bruk støvsugeren minst mulig. Støvsugeren blåser opp støv. Jeg har allergi (er allergisk) mot støv.

Skrevet

Hehe, har du fått deg polsk vaskehjelp? ;)

Ser for meg misforståelsene som kan skje om mer kompliserte avtaler skal gjøres *S*

(har selv polsk vaskehjelp, men heldigvis en som kan i hvertfall litt engelsk)

Skrevet

Hehe, har du fått deg polsk vaskehjelp? ;)

Ser for meg misforståelsene som kan skje om mer kompliserte avtaler skal gjøres *S*

(har selv polsk vaskehjelp, men heldigvis en som kan i hvertfall litt engelsk)

He he, ja jeg har det. Egentlig hadde jeg en annen, som kunne engelsk. Men da hun ikke kunne lenger, ville hun gjerne jeg skulle spørre hennes venninne, og det sa jeg ja til. Men hun kan ikke ett ord engelsk, så vi sliter litt.

Men nå har jeg altså funnet en løsning.

:-)

Skrevet

*lol* sorry :) Problemet er jo alvorlig for deg. Hva med å bruke hendene ved forklaring? Eks peke på støvsugeren og riste på neihodet når du peker på gulvet og jahodet når du peker på¨teppet?

Så kan du legge til noen hatsjo når du peker på støvsuger og gulv eller noe? haha, jeg og forklaring.

Skrevet

Spør om hun kan Russisk.

Det bør hun kunne, det er omtrent det samme som Bokmål (Polsk) og Nynorsk (Russisk).

Skrevet

*lol* sorry :) Problemet er jo alvorlig for deg. Hva med å bruke hendene ved forklaring? Eks peke på støvsugeren og riste på neihodet når du peker på gulvet og jahodet når du peker på¨teppet?

Så kan du legge til noen hatsjo når du peker på støvsuger og gulv eller noe? haha, jeg og forklaring.

''riste på neihodet''

Hvilket hode er neihodet?

Skrevet

''riste på neihodet''

Hvilket hode er neihodet?

Det er i all fall ikke det hodet _menn_ kan riste ekstra på...

Skrevet

Det er i all fall ikke det hodet _menn_ kan riste ekstra på...

*LOL* nei, det har du rett i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...