Gjest hun kan ikke norsk eller engelsk Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Lurte på om noen kunne hjelpe meg å oversette følgende setninger og ord: Støvsuge bare på teppet. Bruk støvsugeren minst mulig. Støvsugeren blåser opp støv. Jeg har allergi (er allergisk) mot støv. 0 Siter
Gjest hun kan ikke norsk eller engelsk Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Takk for hjelpen til meg selv! Jeg fant to sider der jeg kan oversette til polsk!! Den første (fra engelsk til polsk) er bedre enn den sistnevnte (fra norsk) http://www.poltran.com/ http://www.dicts.info/2/norwegian_bokmal-polish.php?word=&begin=Search 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Hehe, har du fått deg polsk vaskehjelp? Ser for meg misforståelsene som kan skje om mer kompliserte avtaler skal gjøres *S* (har selv polsk vaskehjelp, men heldigvis en som kan i hvertfall litt engelsk) 0 Siter
Gjest hun kan ikke norsk eller engelsk Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Hehe, har du fått deg polsk vaskehjelp? Ser for meg misforståelsene som kan skje om mer kompliserte avtaler skal gjøres *S* (har selv polsk vaskehjelp, men heldigvis en som kan i hvertfall litt engelsk) He he, ja jeg har det. Egentlig hadde jeg en annen, som kunne engelsk. Men da hun ikke kunne lenger, ville hun gjerne jeg skulle spørre hennes venninne, og det sa jeg ja til. Men hun kan ikke ett ord engelsk, så vi sliter litt. Men nå har jeg altså funnet en løsning. :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 *lol* sorry Problemet er jo alvorlig for deg. Hva med å bruke hendene ved forklaring? Eks peke på støvsugeren og riste på neihodet når du peker på gulvet og jahodet når du peker på¨teppet? Så kan du legge til noen hatsjo når du peker på støvsuger og gulv eller noe? haha, jeg og forklaring. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Spør om hun kan Russisk. Det bør hun kunne, det er omtrent det samme som Bokmål (Polsk) og Nynorsk (Russisk). 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 *lol* sorry Problemet er jo alvorlig for deg. Hva med å bruke hendene ved forklaring? Eks peke på støvsugeren og riste på neihodet når du peker på gulvet og jahodet når du peker på¨teppet? Så kan du legge til noen hatsjo når du peker på støvsuger og gulv eller noe? haha, jeg og forklaring. ''riste på neihodet'' Hvilket hode er neihodet? 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 ''riste på neihodet'' Hvilket hode er neihodet? Det er i all fall ikke det hodet _menn_ kan riste ekstra på... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Det er i all fall ikke det hodet _menn_ kan riste ekstra på... *LOL* nei, det har du rett i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.