Minaline Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Min sønn på 5 år fikk hodepine i ettermiddag og kveld, sover nå, men jeg vet lite om hodepine hos barn. Gråt og ville ha en kald klut på panna. Han har ikke hatt det før. Hvis han ikke er bedre i morgen, bør jeg ta kontakt med lege, eller er det "vanlig" med hodepine hos barn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det kan jo være en forkjølelse som er på vei. Flere her er snørrete og har hodepine for tiden. Det er nok tette bihuler. Uansett bør du kontakte legen hvis hodepinen fortsetter. Det kan være så mangt, f eks synet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 I den alderen var hodepine på mine barn et sikkert tegn på at morran etter ville de ha feber. De var ikke sånn når de var helt små, da kom feberen uten tegn. Nå får de ikke feber uten å ha hatt hodepine først. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minaline Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 I den alderen var hodepine på mine barn et sikkert tegn på at morran etter ville de ha feber. De var ikke sånn når de var helt små, da kom feberen uten tegn. Nå får de ikke feber uten å ha hatt hodepine først. Hei og takk for svar. Hodepinen er borte i dag, og han er ikke syk eller har feber. Sier selv at han tror det var fordi han var så sliten og at smertene satt i panna. Får bare følge med, hvis han får det igjen, tar jeg kontakt med lege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minaline Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Det kan jo være en forkjølelse som er på vei. Flere her er snørrete og har hodepine for tiden. Det er nok tette bihuler. Uansett bør du kontakte legen hvis hodepinen fortsetter. Det kan være så mangt, f eks synet. Takk for svar. Ikke noe tegn på sykdom som forkjølelse eller noe, får se det an hvis han får det tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hei og takk for svar. Hodepinen er borte i dag, og han er ikke syk eller har feber. Sier selv at han tror det var fordi han var så sliten og at smertene satt i panna. Får bare følge med, hvis han får det igjen, tar jeg kontakt med lege. Tilfeldig hodepine en skjelden gang i mellom tror jeg er helt normalt. Men skulle det stadig dukke opp er det jo greit å ta en sjekk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.