Mary Poppins Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Åja! Focaccia er kjempegodt!! :-9 Focaccia med aioli.. nam nam!! :-) 0 Siter
Gjest kokkelura Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Focaccia med aioli.. nam nam!! :-) Hva er aiolio? Hvorfor skal dere ha så mye hokuspokus med denne tapasen? Loff egner seg jo både til kald-oppskjær og småvarmt, samt salater. 0 Siter
morsan Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 På de tapaskalasene jeg har vært på har det bestandig vært loff inntil maten. Typiske retter er regg, kaldt oppskjært, reker, roshtbiff, osv. Så det er nok tapas ja. Man kan jo ha majones osv til, så kjedelig blir det ikke. Enig! Ingenting er som litt majones for å piffe opp maten! Det gjør underverker for de fleste retter både til koldtbord og tapas. Ja, jeg vil nesten si det så sterkt som at majones er for tapas det stuede tyttebær er for varm middag - helt utenkelig uten. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Merkelig holdning... Hehe med tanke på din innsats i en annen mattråd her forleden så tror jeg ikke vi skal diskutere mat så veldig mye mer... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Hva er aiolio? Hvorfor skal dere ha så mye hokuspokus med denne tapasen? Loff egner seg jo både til kald-oppskjær og småvarmt, samt salater. Hold deg til koldtbordet ditt du 0 Siter
morsan Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Hehe med tanke på din innsats i en annen mattråd her forleden så tror jeg ikke vi skal diskutere mat så veldig mye mer... Torr ikke jeg fikk med meg den tråden - er den her fortsatt? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Enig! Ingenting er som litt majones for å piffe opp maten! Det gjør underverker for de fleste retter både til koldtbord og tapas. Ja, jeg vil nesten si det så sterkt som at majones er for tapas det stuede tyttebær er for varm middag - helt utenkelig uten. Jeg liker ikke majones Men aioli derimot, dersom det er laget uten majones.. det er digg det!! 0 Siter
Gjest kokkelura Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Enig! Ingenting er som litt majones for å piffe opp maten! Det gjør underverker for de fleste retter både til koldtbord og tapas. Ja, jeg vil nesten si det så sterkt som at majones er for tapas det stuede tyttebær er for varm middag - helt utenkelig uten. Majones er iallefall ypperlig for tapasbord! Tyttebærsyltetøy ville jeg nok ikke hatt på noe så luksusriøst som tapaskalars, men det er godt til hjemmelaga kjøttkaker Fikk lyst på tapasfest jeg nå, får vel rusle ut å kjøpe loff og alt mann trenger. 0 Siter
Gjest kokkelura Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Hehe med tanke på din innsats i en annen mattråd her forleden så tror jeg ikke vi skal diskutere mat så veldig mye mer... Hvilken tråd? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Torr ikke jeg fikk med meg den tråden - er den her fortsatt? Tråden heter: Meny i voksen barne-bursdag. 0 Siter
morsan Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Jeg liker ikke majones Men aioli derimot, dersom det er laget uten majones.. det er digg det!! ..... ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Enig! Ingenting er som litt majones for å piffe opp maten! Det gjør underverker for de fleste retter både til koldtbord og tapas. Ja, jeg vil nesten si det så sterkt som at majones er for tapas det stuede tyttebær er for varm middag - helt utenkelig uten. ''Enig! Ingenting er som litt majones for å piffe opp maten! Det gjør underverker for de fleste retter både til koldtbord og tapas. Ja, jeg vil nesten si det så sterkt som at majones er for tapas det stuede tyttebær er for varm middag - helt utenkelig uten.'' *LOL* og trollkrem til dessert? 0 Siter
Gjest denimbird Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Kanariske poteter: http://www.tasteline.com/recept/Kanariska_potatisar Eller potetbåter som pensles med olivenolje og krydres med hvitløk og urter, før de stekes i ovn. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 ''Enig! Ingenting er som litt majones for å piffe opp maten! Det gjør underverker for de fleste retter både til koldtbord og tapas. Ja, jeg vil nesten si det så sterkt som at majones er for tapas det stuede tyttebær er for varm middag - helt utenkelig uten.'' *LOL* og trollkrem til dessert? "og trollkrem til dessert?" Nettopp ;-) 0 Siter
Gjest denimbird Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Focaccia med aioli.. nam nam!! :-) Mums-mums! Får vann i munnen av denne tråden:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Vel da er du kresen Vi i gjengen vår lager alltid sånne tapasbord, har jo krydra rømme til, og salater osv, ikke bare de tingene jeg nevnte. Noen ganger litt småvarmt også, som fredriggrilla kyllingklubber og fiskekaker. ''Noen ganger litt småvarmt også, som fredriggrilla kyllingklubber og fiskekaker.'' *LOL* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Hvilken tråd? Egentlig mange tråder... det er ikke rent få tråder som har handlet om stuede tyttebær 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Torr ikke jeg fikk med meg den tråden - er den her fortsatt? For ikke å snakke om alle stuede tyttebær trådene 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Mums-mums! Får vann i munnen av denne tråden:-) Da er vi to!! Gleder meg til tapas på lørdag!!! :-) 0 Siter
Gjest kokkelura Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Egentlig mange tråder... det er ikke rent få tråder som har handlet om stuede tyttebær Er kokk jeg da !!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.