Gå til innhold

Gi meg din beste tapasrett!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åja! Focaccia er kjempegodt!! :-9

Focaccia med aioli.. nam nam!! :-)

• Svar 153
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

21

• Mary Poppins

19

• mariaflyfly

7

• candyqueen_83

6

Gjest kokkelura
Skrevet

Hva er aiolio?

Hvorfor skal dere ha så mye hokuspokus med denne tapasen?

Loff egner seg jo både til kald-oppskjær og småvarmt, samt salater.

Skrevet

På de tapaskalasene jeg har vært på har det bestandig vært loff inntil maten.

Typiske retter er regg, kaldt oppskjært, reker, roshtbiff, osv.

Så det er nok tapas ja.

Man kan jo ha majones osv til, så kjedelig blir det ikke.

Enig! Ingenting er som litt majones for å piffe opp maten! Det gjør underverker for de fleste retter både til koldtbord og tapas.

Ja, jeg vil nesten si det så sterkt som at majones er for tapas det stuede tyttebær er for varm middag - helt utenkelig uten.

Skrevet

Merkelig holdning...

Hehe med tanke på din innsats i en annen mattråd her forleden så tror jeg ikke vi skal diskutere mat så veldig mye mer...

Skrevet

Hva er aiolio?

Hvorfor skal dere ha så mye hokuspokus med denne tapasen?

Loff egner seg jo både til kald-oppskjær og småvarmt, samt salater.

Hold deg til koldtbordet ditt du ;)

Skrevet

Hehe med tanke på din innsats i en annen mattråd her forleden så tror jeg ikke vi skal diskutere mat så veldig mye mer...

Torr ikke jeg fikk med meg den tråden - er den her fortsatt?

Skrevet

Enig! Ingenting er som litt majones for å piffe opp maten! Det gjør underverker for de fleste retter både til koldtbord og tapas.

Ja, jeg vil nesten si det så sterkt som at majones er for tapas det stuede tyttebær er for varm middag - helt utenkelig uten.

Jeg liker ikke majones :P

Men aioli derimot, dersom det er laget uten majones.. det er digg det!!

Gjest kokkelura
Skrevet

Majones er iallefall ypperlig for tapasbord!

Tyttebærsyltetøy ville jeg nok ikke hatt på noe så luksusriøst som tapaskalars, men det er godt til hjemmelaga kjøttkaker :)

Fikk lyst på tapasfest jeg nå, får vel rusle ut å kjøpe loff og alt mann trenger.

Gjest kokkelura
Skrevet

Hvilken tråd?

Skrevet

Tråden heter: Meny i voksen barne-bursdag.

Skrevet

Jeg liker ikke majones :P

Men aioli derimot, dersom det er laget uten majones.. det er digg det!!

..... ;-)

Skrevet

''Enig! Ingenting er som litt majones for å piffe opp maten! Det gjør underverker for de fleste retter både til koldtbord og tapas.

Ja, jeg vil nesten si det så sterkt som at majones er for tapas det stuede tyttebær er for varm middag - helt utenkelig uten.''

*LOL*

og trollkrem til dessert?

Skrevet

''Enig! Ingenting er som litt majones for å piffe opp maten! Det gjør underverker for de fleste retter både til koldtbord og tapas.

Ja, jeg vil nesten si det så sterkt som at majones er for tapas det stuede tyttebær er for varm middag - helt utenkelig uten.''

*LOL*

og trollkrem til dessert?

"og trollkrem til dessert?"

Nettopp ;-)

Gjest denimbird
Skrevet

Mums-mums! Får vann i munnen av denne tråden:-)

Skrevet

Vel da er du kresen ;)

Vi i gjengen vår lager alltid sånne tapasbord, har jo krydra rømme til, og salater osv, ikke bare de tingene jeg nevnte.

Noen ganger litt småvarmt også, som fredriggrilla kyllingklubber og fiskekaker.

''Noen ganger litt småvarmt også, som fredriggrilla kyllingklubber og fiskekaker.''

*LOL*

Skrevet

Hvilken tråd?

Egentlig mange tråder... det er ikke rent få tråder som har handlet om stuede tyttebær

Skrevet

For ikke å snakke om alle stuede tyttebær trådene ;)

Skrevet

Mums-mums! Får vann i munnen av denne tråden:-)

Da er vi to!! Gleder meg til tapas på lørdag!!! :-)

Gjest kokkelura
Skrevet

Egentlig mange tråder... det er ikke rent få tråder som har handlet om stuede tyttebær

Er kokk jeg da ;)!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...