Gå til innhold

Julekort

j83!

Anbefalte innlegg

Jada, vi både sender og får masse julekort.

Bestiller med bilde av ungene, ferdigtrykt standardhilsen, men plusser alltid på med en personlig hilsen i tillegg + brev til de vi sjelden har kontakt med.

Jeg liker julekort! :)

''Sender du det?''

Som regel..

''Med bilde av barna?''

Da de var små,- ja (men aldri sånn nissekledd...). Nå for tiden er det vanskelig å finne et bilde fra året med begge to på...

''Håndskrevet eller ferdig trykt tekst?''

Håndskrevet!

''Og når sender du de avgårde?''

Alt for sent....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi sender julekort med bilde av barna og påtrykket tekst. I tillegg pleier jeg å skrive et julebrev som sendes med.

Til de som får julekort av oss som ikke snakker/leser norsk, skriver jeg en håndskreven hilsen bak på kortet i stedet for å sende med julebrevet.

Sender julekortene gjerne litt tidlig - men misset i fjor, og er usikker når jeg får gjort det i år... Men det skal bli sendt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sender bilder av barna med julenisselue.

Og det er ferdig påtrykket tekst til de som ikke er de nærmeste.

Til de nærmeste bruker jeg samme bilde,men jeg scrapper kortene. :-)

Skal prøve å få de send ut rund den 12 desember. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...