Katt-ja Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jada, vi både sender og får masse julekort. Bestiller med bilde av ungene, ferdigtrykt standardhilsen, men plusser alltid på med en personlig hilsen i tillegg + brev til de vi sjelden har kontakt med. Jeg liker julekort! ''Sender du det?'' Som regel.. ''Med bilde av barna?'' Da de var små,- ja (men aldri sånn nissekledd...). Nå for tiden er det vanskelig å finne et bilde fra året med begge to på... ''Håndskrevet eller ferdig trykt tekst?'' Håndskrevet! ''Og når sender du de avgårde?'' Alt for sent.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Vi sender julekort med bilde av barna og påtrykket tekst. I tillegg pleier jeg å skrive et julebrev som sendes med. Til de som får julekort av oss som ikke snakker/leser norsk, skriver jeg en håndskreven hilsen bak på kortet i stedet for å sende med julebrevet. Sender julekortene gjerne litt tidlig - men misset i fjor, og er usikker når jeg får gjort det i år... Men det skal bli sendt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Vi sender bilder av barna med julenisselue. Og det er ferdig påtrykket tekst til de som ikke er de nærmeste. Til de nærmeste bruker jeg samme bilde,men jeg scrapper kortene. :-) Skal prøve å få de send ut rund den 12 desember. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.