Gjest Geir Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Kor mange egenmeldinger er det lov å bruke her på Dol i løpet av ett år? Eg får ikkje gjort en dritt for tiden, så eg vurderer å ta "en tredagers", det bør vel gå greit? Har bare vært borte fra Dol èn gang det siste året. 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Er det ikke ti dager eller tre egenmeldinger tro? Du kan jo nesten ta ut ferie mann 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Er det ikke ti dager eller tre egenmeldinger tro? Du kan jo nesten ta ut ferie mann Eg vet jo ikkje, mens du bare tipper.? Synd ikkje Dr. Anker er her lengre, han kunne sikkert svart på det. 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Eg vet jo ikkje, mens du bare tipper.? Synd ikkje Dr. Anker er her lengre, han kunne sikkert svart på det. Det kommer sikkert en dol-guru frem snart 0 Siter
ariadne Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 ''Har bare vært borte fra Dol èn gang det siste året.'' Var dét under det amerikanske presidentvalget, tro? Sa hun, uskyldig. 0 Siter
Elis31 Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Jeg synes det er uetisk å misbruke egenmeldinger, bare for at du ikke får gjort andre ting. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Jeg synes det er uetisk å misbruke egenmeldinger, bare for at du ikke får gjort andre ting. Hehe du fikk med deg at det var _dol_ han skulle ta ut egenmelding fra? 0 Siter
cathlin Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Jeg synes det er uetisk å misbruke egenmeldinger, bare for at du ikke får gjort andre ting. Enig! 0 Siter
Elis31 Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Hehe du fikk med deg at det var _dol_ han skulle ta ut egenmelding fra? Prinsippet blir det samme. Det holder jeg knallhardt på. 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Det er bare å sykmelde seg, slik en god del norske arbeidere gjør når de får "vondt i ryggen" eller blir "utbrent", siste ordet finnes forsåvidt ikke i ordlista til endel land. ''Kjære idioter og tilbakestående mongiser uten intelligens! Jeg har den siste tiden ikke fått gjort noe forefallende arbeid her hjemme, samt at jeg føler meg litt trist. Jeg kommer derfor ikke på jobb de nærmeste ukene. Jeg velger også å distansere meg fra ulike diskusjonsfora, da jeg har endel meditering å utføre.'' 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Doling er egentlig frivillig, ubetalt arbeid utført på humanitær grunnlag, dette arbeide utføres ved siden av vanlig lønnet arbeidsinntekt. Derfor kan du ta deg fri fra doling en stund, uten å få samvittighetskvaler over å måtte bruke egenmeldinger, for du trenger ikke å bruke egenmeldinger når deg dreier seg om ulønnet arbeid. 0 Siter
mrxx Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Du kan jo ta ut ferien din herfra. Etter å ha vært her så mye så har du jo krav på ferie. Ta ferie ut året. 0 Siter
morsan Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Her får man si som Eagles: "You can check out any time you like, but you can never leave." 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Du kan jo ta ut ferien din herfra. Etter å ha vært her så mye så har du jo krav på ferie. Ta ferie ut året. Den må dra lenger ut på landet med, du er nemlig avslørt. Ved første øyekast trodde eg du oppriktig mente eg hadde krav på og behov for noen fridager, men så skjønte eg at du hadde en skjult agenda. For du vil nemlig være her inne aleine med all "babes`en", og Jølsen men dengang ei...:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Den må dra lenger ut på landet med, du er nemlig avslørt. Ved første øyekast trodde eg du oppriktig mente eg hadde krav på og behov for noen fridager, men så skjønte eg at du hadde en skjult agenda. For du vil nemlig være her inne aleine med all "babes`en", og Jølsen men dengang ei...:-) Joda du har både godt av og krav på en lengre ferie fra dol, så jeg synes du skal benytte deg av det. Reis langt vekk:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.