Mirabell Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Skolestart 8:15 hos oss. Vi har da aldri trengt SFO om morgenen. Men kl 9 er sent, ja. Men etterhvert kan jo barnet gå selv, og evt. leke litt i skolegården før skolestart. Dere finner sikkert ut av det. (Tipper det er vanskelig å få endret skolestart-tidspunktet....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Her begynner hele skolen 8:30 hver dag. Det er en stor skole, med en bra SFO, og alle 80 førsteklassingene går på SFO. De som benytter den om morgenen, betaler ikke noe mer for det, og barna forteller om at det er en rolig og hyggelig stund der før skoledagen begynner. Noen spiser forokost der, andre bare småleker og koser seg litt. Så at det skal være noe problem med å levere på sfo om morgenen, forstår jeg ikke. Hvis man ikke trenger SFO på ettermiddagen er det kanskje litt dumt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Her starter skolen 8.45, men de har flexistart fra 8.30. Dvs. at klasserommene åpnes 8.30, og elevene kommer inn. 9 synes jeg høres sent ut. Mine kjører skolebuss, og med mindre hele skolen hadde startet kl 9 ville de ikke kunnet gjøre det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Halv 10 er sent! Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 På barneskolensom min datter skal begynne på en gang i tiden begynner de 8.30 man til tors og 09.30 på fredagene. Synes at senere enn 08.30 er litt vel seint å begynne... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Da junior begynte på skolen, varierte det fra dag til dag når han begynte. Jeg likte desidert best de dagene da han begynte kl 0900 og ikke kl 0815, for da slapp vi å stresse for å rekke det, samt at han likte best å treffe vennene på sfo og leke litt før undervisningen begynte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hos oss starter skolen 08.30. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Else Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 0900 hørtes faktisk litt deilig ut... Her begynner de 0815 og slutter 1300. Hadde de begynt 0900 og dermed gått til nesten 1400, så ville ettermiddagene gått mye bedre for vår del.... Mindre alenetid om de går hjem selv. Men vi kommer nok muligens til å bruke morgen sfo lengre enn ettermiddags sfo. Hver har sine behov. Ikke lett i blidgjøre alle ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Skolen vår starter 08.30 hver morgen, Barna har kort vei til skolen, og de går hjemmefra ca 08.15, noen ganger 08.20. Etter jul åpner en ny skole for 1.-3. trinn, og den er litt lenger unna, så da må 7-åringen gå hjemmefra klokka 8. Vi pleier å vente med å gå på jobb til skolebarna er gått. Tror det blir ok at de går 8 i stedet for 8.15 - da kan jeg være på jobb litt over halv ni i stedet for ni. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.