Gå til innhold

Chips med krem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat nå testet ut en ny matrett:

Chips (selvsagt Sørlandschips) med pisket krem til :-)

Mmmmmmmmmm!

Neida - det var ikke særlig godt. Passet ikke sammen i det hele tatt :-P

Skrevet

Haha hva i all verden fikk deg til å prøve ut _det_??

Skrevet

Haha hva i all verden fikk deg til å prøve ut _det_??

Man må jo være litt kreativ av og til :-)

Jo - jeg fant en skvett fløte i kjøleskapet + 3 halve hermetiserte pærer som ungene hadde hatt til dessert i helga da vi var borte. Pisket fløten, og spiste opp pærene.

Men så var det litt krem igjen i bollen, og så fikk jeg så lyst på litt salt - og dermed falt tanken om denne kulinariske kombinasjonen ned i mitt hode som på et sølvfat - og jeg tok sjansen ;-)

Vil ikke dermed anbefale den... tror det var en engangsforeteelse!

Skrevet

Man må jo være litt kreativ av og til :-)

Jo - jeg fant en skvett fløte i kjøleskapet + 3 halve hermetiserte pærer som ungene hadde hatt til dessert i helga da vi var borte. Pisket fløten, og spiste opp pærene.

Men så var det litt krem igjen i bollen, og så fikk jeg så lyst på litt salt - og dermed falt tanken om denne kulinariske kombinasjonen ned i mitt hode som på et sølvfat - og jeg tok sjansen ;-)

Vil ikke dermed anbefale den... tror det var en engangsforeteelse!

Hehe du skal ha for kreativiteten i det minste :-)

Skrevet

Hehe du skal ha for kreativiteten i det minste :-)

Takk for det :-D

Skrevet

Å hjelpes! He-he, det tror jeg liksom ikke jeg hadde kommet på å prøve engang, og nå er det i alle fall uaktuelt.

;-)

Takk for at du sa fra!

:-)

Gjest denimbird
Skrevet

*Hihihi*

Takk for at du testet det, så slipper jeg;-D

Skrevet

Det værste med det du sier er at det høres ut som noe jeg kunne prøvd selv...men nå slipper jeg, hehe, takk:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...