Gjest prust Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Jeg har akkurat nå testet ut en ny matrett: Chips (selvsagt Sørlandschips) med pisket krem til :-) Mmmmmmmmmm! Neida - det var ikke særlig godt. Passet ikke sammen i det hele tatt :-P 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Haha hva i all verden fikk deg til å prøve ut _det_?? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Haha hva i all verden fikk deg til å prøve ut _det_?? Man må jo være litt kreativ av og til :-) Jo - jeg fant en skvett fløte i kjøleskapet + 3 halve hermetiserte pærer som ungene hadde hatt til dessert i helga da vi var borte. Pisket fløten, og spiste opp pærene. Men så var det litt krem igjen i bollen, og så fikk jeg så lyst på litt salt - og dermed falt tanken om denne kulinariske kombinasjonen ned i mitt hode som på et sølvfat - og jeg tok sjansen ;-) Vil ikke dermed anbefale den... tror det var en engangsforeteelse! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Man må jo være litt kreativ av og til :-) Jo - jeg fant en skvett fløte i kjøleskapet + 3 halve hermetiserte pærer som ungene hadde hatt til dessert i helga da vi var borte. Pisket fløten, og spiste opp pærene. Men så var det litt krem igjen i bollen, og så fikk jeg så lyst på litt salt - og dermed falt tanken om denne kulinariske kombinasjonen ned i mitt hode som på et sølvfat - og jeg tok sjansen ;-) Vil ikke dermed anbefale den... tror det var en engangsforeteelse! Hehe du skal ha for kreativiteten i det minste :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Hehe du skal ha for kreativiteten i det minste :-) Takk for det :-D 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Å hjelpes! He-he, det tror jeg liksom ikke jeg hadde kommet på å prøve engang, og nå er det i alle fall uaktuelt. ;-) Takk for at du sa fra! :-) 0 Siter
Gjest denimbird Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 *Hihihi* Takk for at du testet det, så slipper jeg;-D 0 Siter
henrikke71 Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Det værste med det du sier er at det høres ut som noe jeg kunne prøvd selv...men nå slipper jeg, hehe, takk:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.