Annabeth Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hei Er inne på ellos, og har funnet en søt nissekjole med lue i veslas str. Men - siden jeg har brent meg på kjøp av slike syntetiske og rare nisseplagg før : er det noen som har denne, og er den ok? http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=11346&productId=105822&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg kjøpte den til begge jentene mine i fjor, og jeg synes den er veldig fin , er kjempe fornøyd med den, og den passer til de i år også.. jippi =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bangen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det står at den er i bommullstrikot. Så det syntetiske på den er "pelskantene" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabeth Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Det står at den er i bommullstrikot. Så det syntetiske på den er "pelskantene" Ja, det så jeg ved litt mer lesing. Den er nå bestilt Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.