PieLill Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Bare en liten påminnelse: http://debatt.sol.no/blogg/farlig-ga-i-barneselskap Ha en fin dag alle sammen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Alltid lurt å tenke på faren for at den varme kaffen veives overende. Jeg husker godt at helsesøster som kom på hjemmebesøk etter fødselen hadde med seg en brosjyre som advarte mot å drikke varm kaffe med barn på fanget. Jeg tenkte ofte på denne brosjyren i ukene som kom da jeg satt der med min halvlunkne kaffe og tenkte "varm kaffe, du liksom". Det skjedde nemlig svært ofte ett eller annet etter at jeg hadde laget kaffekoppen som gjorde at den ble mer eller mindre kald før jeg rakk å drikke den.....;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Alltid lurt å tenke på faren for at den varme kaffen veives overende. Jeg husker godt at helsesøster som kom på hjemmebesøk etter fødselen hadde med seg en brosjyre som advarte mot å drikke varm kaffe med barn på fanget. Jeg tenkte ofte på denne brosjyren i ukene som kom da jeg satt der med min halvlunkne kaffe og tenkte "varm kaffe, du liksom". Det skjedde nemlig svært ofte ett eller annet etter at jeg hadde laget kaffekoppen som gjorde at den ble mer eller mindre kald før jeg rakk å drikke den.....;-) Det at mor lager seg varm mat eller varm drikke, vekker den mest tungtsovende baby. Det erfarte jeg allerede som barnevakt i studietiden - ungen våknet akkurat idet teen var ferdig. Den mest effektive måten å flytte dagsovingen på, er å flytte foreldrenes middag til omtrent samme tidspunkt, i et forsøk på å få spise i fred. Vi kalte en av våre for Spiseforstyrrelsen i en periode... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Huff ja, det der kan ikke minnes om for ofte! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det at mor lager seg varm mat eller varm drikke, vekker den mest tungtsovende baby. Det erfarte jeg allerede som barnevakt i studietiden - ungen våknet akkurat idet teen var ferdig. Den mest effektive måten å flytte dagsovingen på, er å flytte foreldrenes middag til omtrent samme tidspunkt, i et forsøk på å få spise i fred. Vi kalte en av våre for Spiseforstyrrelsen i en periode... ;-) Ja det er typisk at det "skjer" ting akkurat på slike tidspunkt. Jeg var i et bryllup da poden var 2 mnd gammel, og min søster passet han med melk på flaske. Jeg måtte ta meg sammen under middagen for å spise i ro og mak - hadde allerede vent meg til hurtigspising av frykt for at jeg ikke skulle bli ferdig før babyen våknet. ;-) Min mor tror jeg forresten fikk alt for mange unger alt for tett, for hun vente seg aldri av igjen med hurtigspisinga... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Alltid lurt å tenke på faren for at den varme kaffen veives overende. Jeg husker godt at helsesøster som kom på hjemmebesøk etter fødselen hadde med seg en brosjyre som advarte mot å drikke varm kaffe med barn på fanget. Jeg tenkte ofte på denne brosjyren i ukene som kom da jeg satt der med min halvlunkne kaffe og tenkte "varm kaffe, du liksom". Det skjedde nemlig svært ofte ett eller annet etter at jeg hadde laget kaffekoppen som gjorde at den ble mer eller mindre kald før jeg rakk å drikke den.....;-) ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Det at mor lager seg varm mat eller varm drikke, vekker den mest tungtsovende baby. Det erfarte jeg allerede som barnevakt i studietiden - ungen våknet akkurat idet teen var ferdig. Den mest effektive måten å flytte dagsovingen på, er å flytte foreldrenes middag til omtrent samme tidspunkt, i et forsøk på å få spise i fred. Vi kalte en av våre for Spiseforstyrrelsen i en periode... Høres kjent ut... ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det at mor lager seg varm mat eller varm drikke, vekker den mest tungtsovende baby. Det erfarte jeg allerede som barnevakt i studietiden - ungen våknet akkurat idet teen var ferdig. Den mest effektive måten å flytte dagsovingen på, er å flytte foreldrenes middag til omtrent samme tidspunkt, i et forsøk på å få spise i fred. Vi kalte en av våre for Spiseforstyrrelsen i en periode... Hehehe, ikke uvanlig det nei! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Uff, godt det gikk så bra! Egentlig er jeg glad vi ikke drikker kaffe...En bekymring mindre hvertfall ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.