Gjest best wishes Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Satt på t-banen ved siden av to småbarnsmødre. Et av barna, hun kan vel ikke ha vært mer enn to år fikk en tyggis fordi hun var så sulten. Jeg trodde det var farlig å gi tyggis til så små barn, tilfelle de setter det i halsen etc. Men det er kanskje ikke det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Fikk tyggis fordi hun var sulten? Jaja... Tror jenta mi fikk tyggis fra hun var rundt 3 år eller noe sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tyggis er no' fryktelig kliss å få på klær, tepper og møbler. For ikke å snakke om hår. Jeg unngår det så godt jeg kan, uavhengig av alder. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 De fikk det når de var endel eldre. Sukkerfri tyggis- gjerne etter kafebesøk- for å nøytralisere syreangrep på tenner etter is/kake etc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tror nok at vi har gitt ungene tyggis fra toårsalderen.... Minstejenta er 4,5 og hun har nå fått tyggis leeeenge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Mine har fått fra de var rundt 2-2,5 år gamle. Har gått helt fint. Ja, noen tyggiser har nok funnet veien ned i magen- men det dør man jo ikke av 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Mine har fått tyggis når de har vært i stand til å 1) skjønne hva tyggis er og faktisk be om det, og 2) ikke svelge den med en gang eller grise med den 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 3-åringen min har fått tyggis leeeeeenge. Men aldri fordi hun har vært sulten, da. Kunne sikkert gjort det om hun maste om mat mens vi satt på t-banen, da. For å få henne til å tenke på noe annet. Hun som er 15 mnd har ikke fått tyggis enda, men det er sikkert ikke så lenge før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Vi spiser ikke tyggis. Tyggis er ekkelt, det ser vanvittig teit ut og tygge og tygge og tygge, dessuten slafser unger med tyggisen og det er kvalmt. Er møkklei unger som slafser sukkerstinkende opp i ansiktet på meg på jobben. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jonia Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Vi spiser ikke tyggis. Tyggis er ekkelt, det ser vanvittig teit ut og tygge og tygge og tygge, dessuten slafser unger med tyggisen og det er kvalmt. Er møkklei unger som slafser sukkerstinkende opp i ansiktet på meg på jobben. Takk for at du skrev det jeg hadde tenkt å skrive! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.