Gå til innhold

Når er barn store nok til å få tyggis?

Gjest best wishes

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes

Satt på t-banen ved siden av to småbarnsmødre. Et av barna, hun kan vel ikke ha vært mer enn to år fikk en tyggis fordi hun var så sulten.

Jeg trodde det var farlig å gi tyggis til så små barn, tilfelle de setter det i halsen etc. Men det er kanskje ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tyggis er no' fryktelig kliss å få på klær, tepper og møbler. For ikke å snakke om hår.

Jeg unngår det så godt jeg kan, uavhengig av alder.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

De fikk det når de var endel eldre.

Sukkerfri tyggis- gjerne etter kafebesøk- for å nøytralisere syreangrep på tenner etter is/kake etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har fått fra de var rundt 2-2,5 år gamle. Har gått helt fint. Ja, noen tyggiser har nok funnet veien ned i magen- men det dør man jo ikke av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine har fått tyggis når de har vært i stand til å

1) skjønne hva tyggis er og faktisk be om det, og

2) ikke svelge den med en gang eller grise med den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-åringen min har fått tyggis leeeeeenge. Men aldri fordi hun har vært sulten, da. Kunne sikkert gjort det om hun maste om mat mens vi satt på t-banen, da. For å få henne til å tenke på noe annet. ;)

Hun som er 15 mnd har ikke fått tyggis enda, men det er sikkert ikke så lenge før. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser ikke tyggis. Tyggis er ekkelt, det ser vanvittig teit ut og tygge og tygge og tygge, dessuten slafser unger med tyggisen og det er kvalmt.

Er møkklei unger som slafser sukkerstinkende opp i ansiktet på meg på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser ikke tyggis. Tyggis er ekkelt, det ser vanvittig teit ut og tygge og tygge og tygge, dessuten slafser unger med tyggisen og det er kvalmt.

Er møkklei unger som slafser sukkerstinkende opp i ansiktet på meg på jobben.

Takk for at du skrev det jeg hadde tenkt å skrive!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...