Gjest mora2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Dyreste buksen snuppen har fått kostet vel 800 kroner. Og dyreste jakken tror jeg også kostet det.. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg har funnet ut at det er ikke så mye de vanlige klærne som koster, men derimot utedress, skidress alpinski heiskort langrennski skistøvler av begge slag kontingent til fritidsaktiviteter votter og luer som holder vannet ute sykler joggesko fotballsko tennissko tennisracket hallsko vinterstøvler spillkonsoller med tilbehør etc etc. DET drar noen laken. Ja laken er dyrt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg har en sønn på fem, og det kunne ikke falle meg inn å kjøpe designerklær til ham. Han er aktiv og klatrer og river i stykker klærne sine på null komma null. Helt meningsløst å bruke mye penger på klær der. Hans mor får designerklær såklart, for hun tar godt vare på dem:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg har en sønn på fem, og det kunne ikke falle meg inn å kjøpe designerklær til ham. Han er aktiv og klatrer og river i stykker klærne sine på null komma null. Helt meningsløst å bruke mye penger på klær der. Hans mor får designerklær såklart, for hun tar godt vare på dem:) ''Hans mor får designerklær såklart, for hun tar godt vare på dem:)'' Og Champagne! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 ''Hans mor får designerklær såklart, for hun tar godt vare på dem:)'' Og Champagne! Det får hun også noen ganger når hun har vært ekstra snill og flink:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det får hun også noen ganger når hun har vært ekstra snill og flink:) Nå høres du plutselig normal ut ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227111163' post='4018939] Nå høres du plutselig normal ut ;-) Hehe...Jeg er supernormal. Det overrasker meg litt at du ikke har fått med deg det:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg kjøper en del merklær til mine, jeg synes kvaliteten er en helt annen enn f.eks HM. Men jeg kjøper absolutt alltid brukt og selger det videre igjen, så økonomisk koster ikke klærne oss mye. En genser til 500,- gir jeg maks 200,- for og selger for 100,- til 150,- igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hehe...Jeg er supernormal. Det overrasker meg litt at du ikke har fått med deg det:) ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Herreminhatt!!! Det kunne ikke ha ramlet meg inn å kjøpe noe slikt - hverken til nyfødte eller større barn for den del... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg har en sønn på fem, og det kunne ikke falle meg inn å kjøpe designerklær til ham. Han er aktiv og klatrer og river i stykker klærne sine på null komma null. Helt meningsløst å bruke mye penger på klær der. Hans mor får designerklær såklart, for hun tar godt vare på dem:) Er han såå ung? Fikk det for meg at du hadde en ca 12-åring eller noe slikt. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er han såå ung? Fikk det for meg at du hadde en ca 12-åring eller noe slikt. ;-) det hadde jo vært umulig. tonie er jo ei snerten snelle på ca 23 år, tror jeg. Hun er reflektert for alderen, mener jeg å vite. I dag gikk det til og med opp for meg at hun (også) er normal, hehe. Hun har skikkelig pluss i margen for å like champagne og designklær - for voksne vel og merke. Jeg stemmer for et champagnespadoltreff i nærmeste framtid. Eller rotbløyt, som det heter så fint, her jeg kommer i fra ;-) Hadde ikke det vært trivelig? Pc'n min trenger hvile *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227128661' post='4019166] det hadde jo vært umulig. tonie er jo ei snerten snelle på ca 23 år, tror jeg. Hun er reflektert for alderen, mener jeg å vite. I dag gikk det til og med opp for meg at hun (også) er normal, hehe. Hun har skikkelig pluss i margen for å like champagne og designklær - for voksne vel og merke. Jeg stemmer for et champagnespadoltreff i nærmeste framtid. Eller rotbløyt, som det heter så fint, her jeg kommer i fra ;-) Hadde ikke det vært trivelig? Pc'n min trenger hvile *s* 23 år??? *sjokkskadd* Hadde jeg aldri trodd!! På en positiv måte, that is:-) Champagnespadoltreff -he he - det hadde nok vært litt av en kombinasjon! :-) Geir er allerede på plass og avventer hønseflokken: http://www.samlanes.com/MineBilder/PappenBrasilBoblis.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 23 år??? *sjokkskadd* Hadde jeg aldri trodd!! På en positiv måte, that is:-) Champagnespadoltreff -he he - det hadde nok vært litt av en kombinasjon! :-) Geir er allerede på plass og avventer hønseflokken: http://www.samlanes.com/MineBilder/PappenBrasilBoblis.jpg *hehehehe* Nice! Geir ser artig ut! Han sitter der og er klar for storinnrykk! *hehe* (det med tonies alder _var_ kødd...) ;-))) Aner ikke for gammel hun er, men har sikkert lov til å drikke champagne! *fnis* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227129614' post='4019191] *hehehehe* Nice! Geir ser artig ut! Han sitter der og er klar for storinnrykk! *hehe* (det med tonies alder _var_ kødd...) ;-))) Aner ikke for gammel hun er, men har sikkert lov til å drikke champagne! *fnis* ''(det med tonies alder _var_ kødd...) '' Pokker, ass, der tok du meg!! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 ''(det med tonies alder _var_ kødd...) '' Pokker, ass, der tok du meg!! :-) ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er han såå ung? Fikk det for meg at du hadde en ca 12-åring eller noe slikt. ;-) Han oppfører seg jammen som en tolvåring for tida! Smeller med dører og er vrang som bare rakkeren. Pubertetsunge på fem. Festlig er det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 23 år??? *sjokkskadd* Hadde jeg aldri trodd!! På en positiv måte, that is:-) Champagnespadoltreff -he he - det hadde nok vært litt av en kombinasjon! :-) Geir er allerede på plass og avventer hønseflokken: http://www.samlanes.com/MineBilder/PappenBrasilBoblis.jpg Å nei? Og hvorfor kan ikke jeg være 23 lisssom? Om jeg tør spørre? Hmf. Nå ser jeg olmt på deg, bare så du vet det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Å nei? Og hvorfor kan ikke jeg være 23 lisssom? Om jeg tør spørre? Hmf. Nå ser jeg olmt på deg, bare så du vet det. Fordi du virker alt for moden og reflektert og kul til å være bare 23 år gammel mor til en 5-åring! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Å nei? Og hvorfor kan ikke jeg være 23 lisssom? Om jeg tør spørre? Hmf. Nå ser jeg olmt på deg, bare så du vet det. Jeg vet ganske nøyaktig alderen din, og jeg er yngre enn deg, he he. Det vil si ganske ung 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.