Gjest ViViola Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hjelpes, hvor kan jeg få tak i nissekjole i de nevnte størrelser? Ringo har opp til str 130 (80 cm), men det blir snaut. Og ellers finner jeg bare kjoler opp til str 122 og 128. Noen med godt tips til meg? Pliiiis...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg prøvde i går uten å lykkes. Så endte med en rød kjole fra Lindex men noen perler rundt halsen. Skal sy på et "pelsskjerf" nederst. Så med en nisselue så får dette holde på juleopptreden på turn. Denne kjolen kan ho jo bruke ellers også. (Uten pelssen/nisselue:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg prøvde i går uten å lykkes. Så endte med en rød kjole fra Lindex men noen perler rundt halsen. Skal sy på et "pelsskjerf" nederst. Så med en nisselue så får dette holde på juleopptreden på turn. Denne kjolen kan ho jo bruke ellers også. (Uten pelssen/nisselue:-) Sy? SY? He-he, det ville blitt ren katastrofe her... Men det høres jo ut som du har funnet et godt alternativ, du da. Virker som det er i avdelingen for erotiske klær at man må for å finne kjole over størrelse 130... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Sy? SY? He-he, det ville blitt ren katastrofe her... Men det høres jo ut som du har funnet et godt alternativ, du da. Virker som det er i avdelingen for erotiske klær at man må for å finne kjole over størrelse 130... Hadde vel egentlig tenkt å bare feste den med sikkerhetsnåler.... Og det går sikkert helt greit uten den hvite kanten nede også:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hadde vel egentlig tenkt å bare feste den med sikkerhetsnåler.... Og det går sikkert helt greit uten den hvite kanten nede også:-) He-he, der kom det fram, ja. :-) Den hvite kanten er nok helt essensiell her i gården, så jeg får håpe noen har godt tips til meg. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 De pleier å ha nattkjoler som ser ut som nissedrakt på Lindex. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 De pleier å ha nattkjoler som ser ut som nissedrakt på Lindex. Hm... Jeg tror nok snuppa har tenkt å bruke den i selskapelige former, så jeg tviler på om jeg blir superpopulærmamma om jeg kommer hjem med en nattkjole da... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Sparkjøp? :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Sparkjøp? :0) Tenkte du på den lille sexy saken? *hehe* Den passer best til oss over 16 år ;P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Sparkjøp? :0) Niks, de har bare opp til 104 - og en helt usolgt en i din stil. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227108907' post='4018922] Tenkte du på den lille sexy saken? *hehe* Den passer best til oss over 16 år ;P Hehehe, nei, jeg tror de har andre typer, beregnet på barn ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Her har de : http://www.cellbes.no/product/?pid=030902&wt.mc_id=no_barn_tomteklanning_jul08 =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hehehe, nei, jeg tror de har andre typer, beregnet på barn ;0) Får håpe på det! *hihi* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Niks, de har bare opp til 104 - og en helt usolgt en i din stil. :-) Ok, husket bare jeg hadde sett noen drakter til barn i katalogen.Men det var jo dumt... Regner med det er kjolen du snakker om i min stil, hehe, ville hatt den til nissefest i fjor, men da var de utsolgt...Så jeg endte opp i nisse bikini og skjørt! ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Bogerud tekstil og Europris har også men jeg vet ikke hvilke størrelser: 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ok, husket bare jeg hadde sett noen drakter til barn i katalogen.Men det var jo dumt... Regner med det er kjolen du snakker om i min stil, hehe, ville hatt den til nissefest i fjor, men da var de utsolgt...Så jeg endte opp i nisse bikini og skjørt! ;0) Jeg tviler ikke på at bikinivarianten (som de har på lager) ville slått kraftig godt an hos min 7-åring, men som den strenge mora jeg er - så går ikke det, gitt. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Bogerud tekstil og Europris har også men jeg vet ikke hvilke størrelser: Europris har nisse_drakt_, ikke kjole... Var der nå i kveld og fant draktene. Bogerud tekstil må sjekkes ut. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Her har de : http://www.cellbes.no/product/?pid=030902&wt.mc_id=no_barn_tomteklanning_jul08 =) Aha! Supertusentakk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Aha! Supertusentakk! Bare hyggelig =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Her har de : http://www.cellbes.no/product/?pid=030902&wt.mc_id=no_barn_tomteklanning_jul08 =) Hei! Har du noen gang bestilt fra denne Cellbes? Det er første gang jeg hører om den, og jeg lurer på generell kvalitet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.