Gå til innhold

Nissekjole str 134/140 - hvor?

Gjest ViViola

Anbefalte innlegg

Hjelpes, hvor kan jeg få tak i nissekjole i de nevnte størrelser?

Ringo har opp til str 130 (80 cm), men det blir snaut. Og ellers finner jeg bare kjoler opp til str 122 og 128.

Noen med godt tips til meg? Pliiiis...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde i går uten å lykkes. Så endte med en rød kjole fra Lindex men noen perler rundt halsen. Skal sy på et "pelsskjerf" nederst. Så med en nisselue så får dette holde på juleopptreden på turn.

Denne kjolen kan ho jo bruke ellers også. (Uten pelssen/nisselue:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde i går uten å lykkes. Så endte med en rød kjole fra Lindex men noen perler rundt halsen. Skal sy på et "pelsskjerf" nederst. Så med en nisselue så får dette holde på juleopptreden på turn.

Denne kjolen kan ho jo bruke ellers også. (Uten pelssen/nisselue:-)

Sy? SY? He-he, det ville blitt ren katastrofe her... Men det høres jo ut som du har funnet et godt alternativ, du da.

Virker som det er i avdelingen for erotiske klær at man må for å finne kjole over størrelse 130...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sy? SY? He-he, det ville blitt ren katastrofe her... Men det høres jo ut som du har funnet et godt alternativ, du da.

Virker som det er i avdelingen for erotiske klær at man må for å finne kjole over størrelse 130...

Hadde vel egentlig tenkt å bare feste den med sikkerhetsnåler.... Og det går sikkert helt greit uten den hvite kanten nede også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vel egentlig tenkt å bare feste den med sikkerhetsnåler.... Og det går sikkert helt greit uten den hvite kanten nede også:-)

He-he, der kom det fram, ja. :-)

Den hvite kanten er nok helt essensiell her i gården, så jeg får håpe noen har godt tips til meg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De pleier å ha nattkjoler som ser ut som nissedrakt på Lindex.

Hm... Jeg tror nok snuppa har tenkt å bruke den i selskapelige former, så jeg tviler på om jeg blir superpopulærmamma om jeg kommer hjem med en nattkjole da...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227108907' post='4018922]

Tenkte du på den lille sexy saken? *hehe* Den passer best til oss over 16 år ;P

Hehehe, nei, jeg tror de har andre typer, beregnet på barn ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niks, de har bare opp til 104 - og en helt usolgt en i din stil. :-)

Ok, husket bare jeg hadde sett noen drakter til barn i katalogen.Men det var jo dumt...

Regner med det er kjolen du snakker om i min stil, hehe, ville hatt den til nissefest i fjor, men da var de utsolgt...Så jeg endte opp i nisse bikini og skjørt! ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, husket bare jeg hadde sett noen drakter til barn i katalogen.Men det var jo dumt...

Regner med det er kjolen du snakker om i min stil, hehe, ville hatt den til nissefest i fjor, men da var de utsolgt...Så jeg endte opp i nisse bikini og skjørt! ;0)

Jeg tviler ikke på at bikinivarianten (som de har på lager) ville slått kraftig godt an hos min 7-åring, men som den strenge mora jeg er - så går ikke det, gitt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bogerud tekstil og Europris har også men jeg vet ikke hvilke størrelser:

Europris har nisse_drakt_, ikke kjole... Var der nå i kveld og fant draktene.

Bogerud tekstil må sjekkes ut.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...