Gå til innhold

Nissekjole str 134/140 - hvor?

Gjest ViViola

Anbefalte innlegg

Jeg tviler ikke på at bikinivarianten (som de har på lager) ville slått kraftig godt an hos min 7-åring, men som den strenge mora jeg er - så går ikke det, gitt. :-)

Hehe, noe må vel jentungen få lov til! ;0)

;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, noe må vel jentungen få lov til! ;0)

;0)

Ja, du kan tro. Hadde hun fått bestemme hadde det blitt bar mage hverdag - året rundt. Og tung "russersminke" til hverdags. For ikke å snakke om å bade i parfyme!

Skjønner bare ikke hvor hun har dette fra, sikkert reklamen på TV.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan tro. Hadde hun fått bestemme hadde det blitt bar mage hverdag - året rundt. Og tung "russersminke" til hverdags. For ikke å snakke om å bade i parfyme!

Skjønner bare ikke hvor hun har dette fra, sikkert reklamen på TV.

;-)

*LOL*

Du ska se hun tar med seg sminke og klær, så bytter hun så fort hun er ute av døren hjemme ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

Du ska se hun tar med seg sminke og klær, så bytter hun så fort hun er ute av døren hjemme ;0)

Det antar jeg at vil skje, ja, men jeg kjemper med nebb og klør for at det ikke skal skje riktig enda. :-/

USJ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227120661' post='4019049]

Hei! Har du noen gang bestilt fra denne Cellbes? Det er første gang jeg hører om den, og jeg lurer på generell kvalitet?

Har ikke bestilt så mye derfra, en genser til meg selv for lenge siden og noen kjoler til jentene mine.. Det jeg har bestilt har jeg vært fornøyd med ihvertfall .. Tror det er grei kvalitet på det, men jeg har jo kun hatt klær som ikke blir brukt sånn daglig derfra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke bestilt så mye derfra, en genser til meg selv for lenge siden og noen kjoler til jentene mine.. Det jeg har bestilt har jeg vært fornøyd med ihvertfall .. Tror det er grei kvalitet på det, men jeg har jo kun hatt klær som ikke blir brukt sånn daglig derfra =)

Ok. Jeg tror jeg skal bestille noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227134430' post='4019367]

Ok. Jeg tror jeg skal bestille noe.

Du får gjøre det ;)

Har en del fint der og til en ganske billig peng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, går nok fint :0)

Fint og fint, fru Blom. Dette lille vesenet har allerede prøvd å gå på skolen med full sminke, da trodde jeg far i huset skulle ramle på ratta-ta. Han så på meg med slik panikk-blikk og spurte med oppriktig fortvilelse i stemmen "Skal hun få _gå_ slik????". He-he.

Så nå er det full ransaking av sekken hver morgen!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Du har jo fått svar her. Vil bare legge til at vi kjøpte til 9 åringen på Jernia i fjor.

Lykke til!

Jernia??? Morsomt. Det skal jeg sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint og fint, fru Blom. Dette lille vesenet har allerede prøvd å gå på skolen med full sminke, da trodde jeg far i huset skulle ramle på ratta-ta. Han så på meg med slik panikk-blikk og spurte med oppriktig fortvilelse i stemmen "Skal hun få _gå_ slik????". He-he.

Så nå er det full ransaking av sekken hver morgen!

Hehe, ikke bare bare ;0)

Husker min far sperret opp øynene et par ganger.

Spesielt da jeg kom med piercinger...Hehe!

Det går seg nok til! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke bare bare ;0)

Husker min far sperret opp øynene et par ganger.

Spesielt da jeg kom med piercinger...Hehe!

Det går seg nok til! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...