Gjest mora2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg tviler ikke på at bikinivarianten (som de har på lager) ville slått kraftig godt an hos min 7-åring, men som den strenge mora jeg er - så går ikke det, gitt. :-) Hehe, noe må vel jentungen få lov til! ;0) ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hehe, noe må vel jentungen få lov til! ;0) ;0) Ja, du kan tro. Hadde hun fått bestemme hadde det blitt bar mage hverdag - året rundt. Og tung "russersminke" til hverdags. For ikke å snakke om å bade i parfyme! Skjønner bare ikke hvor hun har dette fra, sikkert reklamen på TV. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ja, du kan tro. Hadde hun fått bestemme hadde det blitt bar mage hverdag - året rundt. Og tung "russersminke" til hverdags. For ikke å snakke om å bade i parfyme! Skjønner bare ikke hvor hun har dette fra, sikkert reklamen på TV. ;-) *LOL* Du ska se hun tar med seg sminke og klær, så bytter hun så fort hun er ute av døren hjemme ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 *LOL* Du ska se hun tar med seg sminke og klær, så bytter hun så fort hun er ute av døren hjemme ;0) Det antar jeg at vil skje, ja, men jeg kjemper med nebb og klør for at det ikke skal skje riktig enda. :-/ USJ. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det antar jeg at vil skje, ja, men jeg kjemper med nebb og klør for at det ikke skal skje riktig enda. :-/ USJ. Hehe, går nok fint :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227120661' post='4019049] Hei! Har du noen gang bestilt fra denne Cellbes? Det er første gang jeg hører om den, og jeg lurer på generell kvalitet? Har ikke bestilt så mye derfra, en genser til meg selv for lenge siden og noen kjoler til jentene mine.. Det jeg har bestilt har jeg vært fornøyd med ihvertfall .. Tror det er grei kvalitet på det, men jeg har jo kun hatt klær som ikke blir brukt sånn daglig derfra =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har ikke bestilt så mye derfra, en genser til meg selv for lenge siden og noen kjoler til jentene mine.. Det jeg har bestilt har jeg vært fornøyd med ihvertfall .. Tror det er grei kvalitet på det, men jeg har jo kun hatt klær som ikke blir brukt sånn daglig derfra =) Ok. Jeg tror jeg skal bestille noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227134430' post='4019367] Ok. Jeg tror jeg skal bestille noe. Du får gjøre det Har en del fint der og til en ganske billig peng 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hehe, går nok fint :0) Fint og fint, fru Blom. Dette lille vesenet har allerede prøvd å gå på skolen med full sminke, da trodde jeg far i huset skulle ramle på ratta-ta. Han så på meg med slik panikk-blikk og spurte med oppriktig fortvilelse i stemmen "Skal hun få _gå_ slik????". He-he. Så nå er det full ransaking av sekken hver morgen! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hei Du har jo fått svar her. Vil bare legge til at vi kjøpte til 9 åringen på Jernia i fjor. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hei Du har jo fått svar her. Vil bare legge til at vi kjøpte til 9 åringen på Jernia i fjor. Lykke til! Jernia??? Morsomt. Det skal jeg sjekke. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fint og fint, fru Blom. Dette lille vesenet har allerede prøvd å gå på skolen med full sminke, da trodde jeg far i huset skulle ramle på ratta-ta. Han så på meg med slik panikk-blikk og spurte med oppriktig fortvilelse i stemmen "Skal hun få _gå_ slik????". He-he. Så nå er det full ransaking av sekken hver morgen! :-) Hehe, ikke bare bare ;0) Husker min far sperret opp øynene et par ganger. Spesielt da jeg kom med piercinger...Hehe! Det går seg nok til! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hehe, ikke bare bare ;0) Husker min far sperret opp øynene et par ganger. Spesielt da jeg kom med piercinger...Hehe! Det går seg nok til! :0) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.