Gå til innhold

Julekort igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bestille julekort, men som består av flere bilder, gjerne min. 3-4 bilder, gjerne fler.

Noen som vet om man får bestilt det noe sted på nettet? Har tittet litt rundt uten å klare å finne noen.

Skrevet

Forklarte meg nok veldig dårlig her ser jeg.

Men vil bestille med egne bilder på (av barna) , og gjerne putte flere bilder på kortet, slik at julekortet blir bestående av flere egne bilder.

Men ellers har unicef mange fine kort - vi bruker å kjøpe de her på jobben.

Skrevet

Forklarte meg nok veldig dårlig her ser jeg.

Men vil bestille med egne bilder på (av barna) , og gjerne putte flere bilder på kortet, slik at julekortet blir bestående av flere egne bilder.

Men ellers har unicef mange fine kort - vi bruker å kjøpe de her på jobben.

''Forklarte meg nok veldig dårlig her ser jeg.

'' Ja jeg lurte jo litt. Men da jeg hadde små, lagde jeg collage med mange bilder. Fins sikkert mange systemer for det, feks foto-knudsen?

Skrevet

www.kortshop.no.

Men de er litt dyre..

Tusen takk - de var midt i blinken.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...