fru Burlefot Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Vi har et lite rom med det som føles som tusen lag med gammel tapet som sitter som bare pokker. Så langt har vi brukt svamp med varmt såpevann for å bløte opp tapeten og har skrapt av flak med en sparkel-skrape. Men det går ikke akkurat raskt og effektivt fremover... Finnes det gode produkter som hjelper? Jeg mener jeg har hørt noe om et stoff man smører på, som gjør at tapeten kan fjernes lettere. Har prøvd å søke på "tapetfjerner", men da får jeg bare opp dampblåsere og lignende. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Jeg leide (lånte?) en slik vanndampgreie da jeg skulle fjerne ørti år gammel tapet på et bad en gang. Det gikk _lettere_ med den dingsen som løsnet limet, men det var jo sykt varmt å holde på. Har ikke hørt om noe man kan smøre på, dessverre. 0 Siter
Søssa Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Da jeg holdt på som verst med oppussing kjøpte jeg tapetfjerner på flaske. For meg var det bortkasta penger. Jeg endte opp med å låne en slags dampmaskin i butikken. Det funka som bare rakker det, og jeg ble kvitt flere lag med tapet og maling. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Du må muligens over på damp ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.