Gå til innhold

Dele rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dele rom, når man reiser: èn forelder og et voksent barn av motsatt kjønn? La oss si for en helg, altså to netter.

Synspunkter mottas!

Det er dyrt med to enkeltrom. Men hva er vanlig?

Og er det forskjell på far-datter, og mor-sønn?

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• adelie

11

• morsan

7

• Bookworm

4

• Mary Poppins

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ville sagt _dele_, selv om jeg dessverre ikke rakk å få mye erfaring på området før faren min gikk bort.

Skrevet

Jeg deler når jeg reiser med min mor, men vi ville nok valgt to enkeltrom dersom det var jeg og min far som var på tur. Grunnen til det er at han er en type som liker armslag og privatliv.

Skrevet

Jeg ser ingen problemer med å dele rom med foreldre (av det ene eller andre kjønnet)... de er da mine foreldre:-)

Skrevet

PS: jeg tenkte på et barn i begynnelsen av tjueårene. Det er annerledes enn et 'barn' på førti, liksom.

Skrevet

Jeg ser ingen problemer med å dele rom med foreldre (av det ene eller andre kjønnet)... de er da mine foreldre:-)

Men hvis du var tjue?

Skrevet

Jeg hadde ikke engang vurdert to enkeltrom tror jeg.

Med barn på 20+ ?

Skrevet

Jeg ville sagt _dele_, selv om jeg dessverre ikke rakk å få mye erfaring på området før faren min gikk bort.

ahh... men hvis det gjelder barn som er unge voksne, 20+

?

Skrevet

Jeg tror ikke jeg engang ville tenkt på at vi skulle ha to enkelrom uansett om jeg reiste med mamma eller pappa.

To enkel senger synes jeg dog er greit å ha.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg engang ville tenkt på at vi skulle ha to enkelrom uansett om jeg reiste med mamma eller pappa.

To enkel senger synes jeg dog er greit å ha.

Men hvor gammel er du? Jeg tnekte ikke på generasjonen som lever her på dol, og å reise sammen med SINE foreldre... Jeg er litt mer voksen en gjennomsnittet her, og har mange venner som har barn på 20+. Og da lurer jeg på hva som er vanlig. Og hva jeg selv ville gjort.

Skrevet

Men hvor gammel er du? Jeg tnekte ikke på generasjonen som lever her på dol, og å reise sammen med SINE foreldre... Jeg er litt mer voksen en gjennomsnittet her, og har mange venner som har barn på 20+. Og da lurer jeg på hva som er vanlig. Og hva jeg selv ville gjort.

Ok, jeg er noen og tyve, og mamma og pappa er ca 50 :-)

Skrevet

Jeg synes det er helt naturlig å dele rom også med voksne barn, uansett kjønn.

Har selv flere ganger delt rom med min far, også i voksen alder, siste gang var jeg vel ca. 30. Ville nok foretrukket eget rom, kanskje, men når han spanderte, så ;). Kan ikke forstå hvorfor vi ikke skulle kunne dele rom.

Ville selvfølgelig foretrekke, ja nesten kreve, separate senger.

Gjest mammaen til de reisende
Skrevet

Det går fint an å dele rom.

To av barna mine gutt og jente var på ferie sammen, og de delte rom. De lå anføttes.

Pappa var på tur med tre barn, to gutter og en jente, de delte fire mannsrom. De lå anføttes. Pappaen lå anføttes med jenta. Barna er 27, 26, og 17 år.

Det går helt fint, bare man legger godviljen til.

Skrevet

ahh... men hvis det gjelder barn som er unge voksne, 20+

?

Faren min døde da jeg var 24, men han var veldig syk de siste årene han levde, så vi reiste aldri på tur sammen alene vi to. Det skjedde vel sist da jeg var i siste del av tenårene, skulle jeg tro.

Men jeg kan vanskelig tenke meg at jeg ville tenkt annerledes om den saken verken i 20-årene, 30-årene eller 40-årene. Iallfall ikke for bare en helt. Jeg synes det virker kunstig å skulle hatt hvert sitt rom da.

Skrevet

Jeg er 27 og hadde ikke hatt noen problemer med å dele rom med pappa. Men jeg ville hatt min egen seng. Var i London med mamma for noen år siden. Da hadde vi dobbeltseng, det var egentlig litt for tett. :)

Skrevet

Det går fint an å dele rom.

To av barna mine gutt og jente var på ferie sammen, og de delte rom. De lå anføttes.

Pappa var på tur med tre barn, to gutter og en jente, de delte fire mannsrom. De lå anføttes. Pappaen lå anføttes med jenta. Barna er 27, 26, og 17 år.

Det går helt fint, bare man legger godviljen til.

Der går grensen - å dele enkeltseng med min far - eller min mor for den saks skyld - ønsker jeg å slippe.

Skrevet

Ok, jeg er noen og tyve, og mamma og pappa er ca 50 :-)

OK, hehe, da er du jo i "målgruppen"

Gjest denimbird
Skrevet

Jeg ville synes det var helt greit å dele rom med mamma eller pappa. Men som flere påpeker, ville jeg foretrukket separate senger. Er midt i 20-årene, hvis det spiller noen rolle.

Gjest høstløv
Skrevet

Der går grensen - å dele enkeltseng med min far - eller min mor for den saks skyld - ønsker jeg å slippe.

Jeg sa ikke at det var enkeltseng, men et firemannsrom. og der er det sengeplass til fire.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...