Gå til innhold

Meds + alkohol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :o)

Kan en kombinere inntak av Apocillin og alkohol?

Takknemmelig for svar!

Skrevet

Hvis det ikke står en advarsel mot alkohol på vedlegget i pakka, kan du drikke uten problem

Skrevet

Hvis det ikke står en advarsel mot alkohol på vedlegget i pakka, kan du drikke uten problem

Takk for svar!

Jeg har ikke pakningsvedlegget og fant det ikke ut på interaksjoner.no da "alkohol" ikke var noe kjent legemiddel i databasen *s*.

Det er nemlig ikke meg som er pasienten. Jeg ville bare sjekke dette før jeg tilbød min mor vin til maten i kveld.

Skrevet

Takk for svar!

Jeg har ikke pakningsvedlegget og fant det ikke ut på interaksjoner.no da "alkohol" ikke var noe kjent legemiddel i databasen *s*.

Det er nemlig ikke meg som er pasienten. Jeg ville bare sjekke dette før jeg tilbød min mor vin til maten i kveld.

Men hvis du slår opp i www.felleskatalogen.no så står det der.

Gjest Ihvertfall hva jeg har hørt
Skrevet

Trodde trodde du skulle unngå alkohol sammen med antibiotika uansett hvilken type antibiotika det er.

Skrevet

Trodde trodde du skulle unngå alkohol sammen med antibiotika uansett hvilken type antibiotika det er.

Men det er gammel overtro. Man skal alltid lese vedlegget når man begynner på alle medisiner og der vil det stå om man skal unngå alkohol.

Når det gjelder antibiotika er faktisk den største faren å sole seg på mange av dem, det står også i vedlegget, unngå sol :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...