bibben Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Hei ) Kan en kombinere inntak av Apocillin og alkohol? Takknemmelig for svar! 0 Siter
Gjest Bjølsen Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Det står det merkelig nok ingenting om i felleskatalogen. http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave/ Men du kan få "kløe rundt endetarmsåpningen". 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Hvis det ikke står en advarsel mot alkohol på vedlegget i pakka, kan du drikke uten problem 0 Siter
bibben Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 Hvis det ikke står en advarsel mot alkohol på vedlegget i pakka, kan du drikke uten problem Takk for svar! Jeg har ikke pakningsvedlegget og fant det ikke ut på interaksjoner.no da "alkohol" ikke var noe kjent legemiddel i databasen *s*. Det er nemlig ikke meg som er pasienten. Jeg ville bare sjekke dette før jeg tilbød min mor vin til maten i kveld. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Takk for svar! Jeg har ikke pakningsvedlegget og fant det ikke ut på interaksjoner.no da "alkohol" ikke var noe kjent legemiddel i databasen *s*. Det er nemlig ikke meg som er pasienten. Jeg ville bare sjekke dette før jeg tilbød min mor vin til maten i kveld. Men hvis du slår opp i www.felleskatalogen.no så står det der. 0 Siter
Gjest Ihvertfall hva jeg har hørt Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Trodde trodde du skulle unngå alkohol sammen med antibiotika uansett hvilken type antibiotika det er. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Trodde trodde du skulle unngå alkohol sammen med antibiotika uansett hvilken type antibiotika det er. Men det er gammel overtro. Man skal alltid lese vedlegget når man begynner på alle medisiner og der vil det stå om man skal unngå alkohol. Når det gjelder antibiotika er faktisk den største faren å sole seg på mange av dem, det står også i vedlegget, unngå sol ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.