Gjest ignisa Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg er redd for å mislykkes i det jeg gjør og det fører til at jeg utsetter oppgaver i dagesvis som lett kunne blitt gjort på noen få timer, og fått tid til andre ting i stedet for å ha dårlig samvittighet og stadig sette av tid. Kjenner også presset om å gjøre ting best mulig, og utsetter å begynne på oppgaver fordi jeg ikke tror jeg kommer til å klare det - at det er for stort og krevende. (Samtidig blir jeg i andre saker omtalt som en handlingens kvinne, så det betyr at jeg kan hvis jeg tror jeg kan, og særlig hvis jeg ser resultatet ganske raskt). Hvordan griper man det an? Hva slags innstilling skal jeg møte denne redselen og utsettinge med? Råd/tanker? Just do it? Tenke at jeg er en som handler? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318684-redsel-for-%C3%A5-mislykkes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.