Gå til innhold

Bruke Efexor ut livet?

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen bivirkninger bortsett fra nedsatt libido, vet wellbutrin ikke har dette, men det hjelper vel kun mot depresjon ikke mot den sammenblandingen av ocd/gad/sad og depresjon jeg har. Ønsker ikke å slutte med denne medisinen noen gang, men jeg er jo veldig ung.Nedsatt libido er jo ikke så stort problem for en selv, det er verre for samboeren.

Tolvon funker greit mot; ansgt,depresjon og søvn, men ikke mot sad og ocd + du legger på deg helt ekstremt av denne djevelske medisinen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/318685-bruke-efexor-ut-livet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til nå har ingen forskning vist noe betenkelig ved livsvarig bruk. Derimot vet vi mye om prognosen for disse lidelsene om de ikke behandles.

Godt svar NHD:) Jeg håper bare ikke man finner senvirkniner om 20-30 år som vi ikke er klar over per dato. Efexor er en knallgod medisin spørr du meg, cipralex gjorde nærmest ingen ting. Det eneste er som sagt nedsatt libido, men umulig å si om det er sykdom eller medisin. Har lest i amerikansk literatur at trazadone kan motvirke de seksuelle bivirkningene. Kan man få trazadone på reg.fri?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...