Gå til innhold

Lån

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring med lån fra Santander Bank?

Jeg er i litt økonomisk krise for tiden. Og kunne virkelig trengt penger for å komme på rett kjøl. Sammle gjeld og kvitte meg med dritt fra lang tid tilbake.

Kanskje ikke den beste løsningen, men hva ellers kan jeg gjøre?

Noen som evt vet av andre refinansierings lån som hjelpe?

Venter på svar fra banken min, men om jeg ikke får lån der, må jeg finne andre løsninger....

Gjest er mitt råd
Skrevet

Ta kontakt med en økonomisk rådgiver og få noen råd fra en som har greie på slikt :)

Skrevet

Å låne enda mer penger for å komme ut av en økonomisk krise er sjelden lurt. Du må prøve å ordne all gjeld til lavest mulig renter og ellers kutte ut alle utgifter ned til beinet. Hvis du i tillegg klarer å spe på inntekten kan du antakelig snu situasjonen ganske raskt.

Ekstra inntekt kan du få ved å jobbe overtid, gå med avisen, gå med reklame, telefonsalg på kvelden etc. etc.

Desperate tider krever desperate tiltak!

Skrevet

Kjempebra at du har søkt i banken din. Får du avslag synes jeg du skal høre med en økonomirådgiver hva du skal gjøre. Har du noen foreldre du kan låne hos til en billig rente, evt ta det på huslånet?

Vet ikke om bank Norwegian også er bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...