Gå til innhold

Bra, Robert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

''- Da hevdet de gjerne at det var første gangen de gjorde noe slikt, at det bare var en misforståelse eller at tilnærmelsene bare var en spøk. ''

Ja, særlig!! Akkurat de samme unnskyldninger har jeg hørt på den amerikanske varianten av programmet. Der viste de ansikter også...

Skrevet

''- Da hevdet de gjerne at det var første gangen de gjorde noe slikt, at det bare var en misforståelse eller at tilnærmelsene bare var en spøk. ''

Ja, særlig!! Akkurat de samme unnskyldninger har jeg hørt på den amerikanske varianten av programmet. Der viste de ansikter også...

Jeg har også sett det amerikanske programmet, der pedojævlene faktisk møter opp hjemme hos lokkeduen - og blir overrasket av filmteam og politi.

Jeg fatter ikke hva som rører seg oppi hodet på disse misbrukerne. Jeg blir bare så utrolig provosert av dette. Den ene drittsekken hadde til og med kjørt 55 mil for å treffe "12-åringen". I leid bil.

En syk verden.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227134398' post='4019364]

Jeg har også sett det amerikanske programmet, der pedojævlene faktisk møter opp hjemme hos lokkeduen - og blir overrasket av filmteam og politi.

Jeg fatter ikke hva som rører seg oppi hodet på disse misbrukerne. Jeg blir bare så utrolig provosert av dette. Den ene drittsekken hadde til og med kjørt 55 mil for å treffe "12-åringen". I leid bil.

En syk verden.

Ja, huff! Det er skikkelig sjokkerende!!

Skrevet

Vet du, det der er min store skrekk! Det er nesten slik at jeg har lyst til å si opp internettabonnementet i håp om å beskytte ungene mine - men jeg vet jo at det ikke vil hjelpe.

Disse "det-var-første-gangen-og-det-var-egentlig-en-liten-spøk"-unnskyldningen er så syltynne at det er til å bli kvalm av, og det får dem bare til å framstå som ynkelige, patetiske små skrukketroll. Fy faen!

En slik type kan få meg til å bli morder, det er jeg helt overbevist om!

Skrevet

Vet du, det der er min store skrekk! Det er nesten slik at jeg har lyst til å si opp internettabonnementet i håp om å beskytte ungene mine - men jeg vet jo at det ikke vil hjelpe.

Disse "det-var-første-gangen-og-det-var-egentlig-en-liten-spøk"-unnskyldningen er så syltynne at det er til å bli kvalm av, og det får dem bare til å framstå som ynkelige, patetiske små skrukketroll. Fy faen!

En slik type kan få meg til å bli morder, det er jeg helt overbevist om!

''En slik type kan få meg til å bli morder, det er jeg helt overbevist om!''

Enig.

Skrevet

Jeg sier som ViViola - hadde en sånn jævel rørt en av ungene mine så hadde jeg garantert tiltet så fullstendig at jeg hadde vært godt troende til å ta livet av vedkommende!

Stå på Robert - sånne svin fortjener ingenting!

Skrevet

Hadde mitt barn blitt misbrukt av en slik jævel hadde jeg knust ballene hans, så det ikke hadde vært mulig å hatt noe seksualliv etterpå.

Verden er full av idioter og gale mennesker. En ting er å ha lyst på barn, for det kan de i utgangspunktet ikke noe for, men de kan noe for at de faktisk utfører overgrepet.

Skrevet

Hadde mitt barn blitt misbrukt av en slik jævel hadde jeg knust ballene hans, så det ikke hadde vært mulig å hatt noe seksualliv etterpå.

Verden er full av idioter og gale mennesker. En ting er å ha lyst på barn, for det kan de i utgangspunktet ikke noe for, men de kan noe for at de faktisk utfører overgrepet.

Jeg hadde neppe vært fornøyd med balleknusing av barnemisbrukere. Jeg kan å bruke skytevåpen...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227201903' post='4020017]

Jeg hadde neppe vært fornøyd med balleknusing av barnemisbrukere. Jeg kan å bruke skytevåpen...

Mye bedre å la dem lide resten av livet enn å ta livet av dem.

Skrevet

Mye bedre å la dem lide resten av livet enn å ta livet av dem.

Kanskje det, men sånne folk er ofte syke i toppetasjen på flere plan, og kan utføre misbruk på andre måter enn kun med kjønnsorganet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...