tusseline Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Jeg vurderer ny mobiltelefon, men jeg har litt problemer med å velge hvilken. Jeg har lest mye om c902, c905 og w902. Begge 902 scorer ikke så bra i test på kamera. Det gjør 905, men den er til gjengjeld ganske stor og en del dyrere enn de to andre. w902 er den som bortsett fra kamera virker som den som kunne passe best for meg. Men så var det dette med kamera da... det va liksom litt av poenget det også. Bruken er til telefon, et godt kamera, god musikkspiller og god lagringskapasitet. Jeg bruker både musikk og kamera en god del. Noen som har prøvd disse, og som har noen flere tips til meg? 0 Siter
balloon Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Jeg har 902 og er kjempefornøyd - syns den tar gode bilder! 0 Siter
Kammilla Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Jeg har 902 og er kjempefornøyd - syns den tar gode bilder! Enig! 0 Siter
willow Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Jeg har nettopp bestemt meg for C902. Det fordi jeg ikke bruker musikkspilleren, men er veldig opptatt av kameraet. Jeg synes du skal på inn på Sony Ericsson sine nettsider, og sammeligne telefoner. De har en sammenligningsfunksjon som er helt fantastisk. Den viser, i detaljer, hva hver enkelt telefon har og ikke, og gjør at man automatisk velger den som er riktig for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.