waxo Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 ...som kan være greit å huske på når unga raser og stormer :-) Hvis jeg ble bedt om å gi det ene rådet jeg synes passer best for hele menneskeheten, så ville det være dette: Forvent problemer som en uunngåelig del av livet, og når de kommer så hold hodet høyt, se problemet rett i øye og si: "Jeg er mektigere enn deg. Du kan ikke knekke meg." Gjenta så for deg selv de mest trøstende av alle ord: " Også dette går over " 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Phu! Tusen takk. Trengte det!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Phu! Tusen takk. Trengte det!!! He he, bare hyggelig :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.