Gå til innhold

HJELP! må urinere hver 15 min

Gjest bobbymanny

Anbefalte innlegg

Gjest bobbymanny

jeg har siden jeg var liten hatt store problemer med å måtte urinere veldig ofte, men i det siste åra har urinen begynt å lukte veldig sterkt og en sjelden gang så svir det litt.. nå må jeg urinere så og si hver 15 min.. jeg drikker ganske bra med vann, ikke for mye kaffe.. drikker veldig mye øl.. nå skal jeg snart ut på en lang reise, noe som vil by på store problemer for meg.. 11 timer på fly er et mareritt med en slik tilstand.. hva er galt med meg? finnes det medesiner eller annen behandling for dette problemet? jeg har også angst nevrose og depresjon og går på medesiner for dette, noe som gjør å gå på toalettet såå ofte til en extra stor utfordring.. med denne hyppige urineringen er det ikke lett å leve som en normal person, og jeg ber desperat om hjelp for dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Det finnes medikamenter som kan dempe signalene fra blæra. Det kan være flere ting som spiller inn, og det er fort og komme inn i en ond sirkel, og at blæren din blir overfølsom.

Du må gå til legen. Vond lukt kan tyde på infeksjon, så ta med morgenurinprøve.

Det er ingen kjapp løsning, men som sagt, medisiner som f,eks Detrusitol, og muligens blæretrening hos uroteraput. Uansett må du starte hos fastlegen din.

Øl er veldig vanndrivendes, så det må du være obs på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...