pekkaline Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Og faren filmer det hele og ber dem fortsette. Stakkars småbarn http://www.abcnews.go.com/GMA/Story?id=6278310&page=1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Herregud, det finnes mange syke mennesker der ute! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Herregud, det finnes mange syke mennesker der ute! Eg ville heller sagt at det finnes få friske mennesker der ute (eller inne). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Herre min hatt!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 -også lar han dem holde på til de blør! Er det mulig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg orker ikke se filmen ( Jeg blir helt utrolig dårlig av å i det hele tatt prøve å ta inn over meg hvor mange forferdelige foreldre som finnes der ute. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Eg ville heller sagt at det finnes få friske mennesker der ute (eller inne). Heldigvis er vel oss rimelig normale i flertall? Er egentlig det inntrykket jeg har. Men det er mange syke mennesker, huff å huff! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.