Gjest Bor i Trondheim Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Takkkk for tipset om akupuntur i Trondheim.Det hjalp.Etter 6 uker med gråt og ingen søvn om natten er det blitt forandring.Han sov fra kl 20.30 i går til kl 08 i dag.Spiste kl 2 å sovnet igjen.Men nå er jeg bekymret for at han sover for mye og er så rolig.Er jo vant med at er mye våken og gråter og styrer.Men sånn er det å være mor.Noe er det å være redd for hele tiden. Gutten på 7 ble innlagt på sykehus for 2 dager siden.Han hadde hodepine og oppkast og fikk ett slags anfall.Han satt å stirret ut i luftet og gjorde rare bevegelser med fingrene og gjorde smatte lyder med munnen.Har ikke funnet ut årsak ennå så det var bra at behandligen til lillebror hjalp for nå trenger storebror mye oppmerksomhet.Takk igjen for tipset 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Han er sikkert sliten etter all gråtingen og trenger å ta igjen søvn. ) Så superflott at det hjalp!!! Høres litt skummelt ut med storebror da, epilepsi? Håper de finner ut av det og at det lar seg behandle. *Klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bor i Trondheim Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Han er sikkert sliten etter all gråtingen og trenger å ta igjen søvn. ) Så superflott at det hjalp!!! Høres litt skummelt ut med storebror da, epilepsi? Håper de finner ut av det og at det lar seg behandle. *Klem* Kansje det er epilepsi men tok en EEg prøve men fan t ikke noe der.MR prøven var også fin.Har hatt mye hodepine i det siste så kansje det er migrene.Ellers kom det fram at han ikke har det bra på skolen.Enn gutt som har en liten hjerneskade bruker å slå han hver dag.Noen skal følge med den gutten hele tiden men det blir ikke gjordt.Moren nekter å la han på på spesialskole pga dem bruker ikke det i det landet dem kjæm ifra.Legen mente at kansje anfallet kom fra at han gruet seg til skolen og at han tenker mye på det.Har snakket med skolen om dette før men det ble ikke bedre men nå må dem gjøre noeGutten min er veldig aktiv og kjelden redd for noe men denne gutten skremmer tydeligvis for han sier at han vil bytte skole vist det ikke blir bra.Han slår vist flere men spesielt går han etter gutten min.Det er synd på denne ungen for det er ikke hans feil at han ikke er som alle andre men familien bør tenke på hva som er best for han 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bor i Trondheim Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Han er sikkert sliten etter all gråtingen og trenger å ta igjen søvn. ) Så superflott at det hjalp!!! Høres litt skummelt ut med storebror da, epilepsi? Håper de finner ut av det og at det lar seg behandle. *Klem* Ja det hjalp :-) Føles som om jeg fikk livet mitt tilbake :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Kansje det er epilepsi men tok en EEg prøve men fan t ikke noe der.MR prøven var også fin.Har hatt mye hodepine i det siste så kansje det er migrene.Ellers kom det fram at han ikke har det bra på skolen.Enn gutt som har en liten hjerneskade bruker å slå han hver dag.Noen skal følge med den gutten hele tiden men det blir ikke gjordt.Moren nekter å la han på på spesialskole pga dem bruker ikke det i det landet dem kjæm ifra.Legen mente at kansje anfallet kom fra at han gruet seg til skolen og at han tenker mye på det.Har snakket med skolen om dette før men det ble ikke bedre men nå må dem gjøre noeGutten min er veldig aktiv og kjelden redd for noe men denne gutten skremmer tydeligvis for han sier at han vil bytte skole vist det ikke blir bra.Han slår vist flere men spesielt går han etter gutten min.Det er synd på denne ungen for det er ikke hans feil at han ikke er som alle andre men familien bør tenke på hva som er best for han Ta for deg skolen skikkelig og forlang at de passer på dette barnet! Selv om man er veldig for integrering i skolen i dag så betyr ikke det at de integrerte barna skal få herje rundt som de vil! Det går sikkert an å anmelde skolen til politiet om de ikke tar dette alvorlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.