zenitra Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Minste jenta pakket inn alle tuttene i går, og nissen skal gi dem til alle nissebarna sine. Dette har vi jobbet lenge med, og i går bestemte hun seg. Masse snått å tårer ved legging i går, men vi klarte å gjennomføre første natten - hun har vært kjempeflink! Som motivasjon skal hun få ønske seg noe fint, og helt øverst på ønskelisten er en "prinsesse ryggsekk med glitter, Tornerose Askepott å Bell". Hjelp, jeg søker på nettet, noen som har lignende til sine jenter? Jeg ANER ikke hvor jeg skal lete, men dette er virkelig et høyt ønske - det koster henne tutten, og da er det bra alvor!!!! Skulle så gjerne gledet henne.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erin Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg kjøpte en slik på Nota Bene. Ett år siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ebay.com Søk på disse ord: backpack, princess Da kommer det opp masse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det så jeg på Morris på mandag.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.