Gjest TralleP Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Er det mulig å søke om midlertidig urføretrygd for MINDRE enn ett år? Leste et sted hvor det stod at denne ytelsen gis vanligvis for 1-3 år eller noe sånt. Jeg har fått medisiner som nå hjelper og har på kortere tid gjordt meg i stand til å jobbe igjen enn tidligere anntatt. Jeg vet jo ikke om jeg FÅR meg noen jobb, men har likevel lyst til å prøve. Hva gjør jeg? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Du kan jo søke jobb, og er du heldig og får jobb, så prøver du deg i denne jobben og sier fra deg uføreytelsen. 0 Siter
Gjest TralleP Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Du kan jo søke jobb, og er du heldig og får jobb, så prøver du deg i denne jobben og sier fra deg uføreytelsen. Ja, det er jo klart, men.. Jeg glemte en vesentlig opplysning her, sorry.. De er er ikke ferdig med å BEHANDLE søknaden min skjønner du.. Går litt rundt i hodet mitt, beklager. Det var liksom det som var poenget:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.