Gjest Observert Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Det er ikke tillatt å kjøre med disse samtidig som vanlige kjørelys, men jeg observerer til stadighet flere som gjør dette... Er ikke folk klar over at dette ikke er lov? 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Joda, men de fleste bryr seg ikke... 0 Siter
Gjest Grillpølsa Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Joda, men de fleste bryr seg ikke... Det burde de. Boten er 2000 kroner om de blir tatt. 0 Siter
mrxx Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Det tror jeg er delt. Noen vet det ikke, andre gir f... i det. Det er så mange bilister uten trafikkforståelse og vurderingsevne at det er helt nifst. 0 Siter
Gjest observert Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Det tror jeg er delt. Noen vet det ikke, andre gir f... i det. Det er så mange bilister uten trafikkforståelse og vurderingsevne at det er helt nifst. Det er i alle fall ganske irriterende for motgående trafikk... De fleste vet de skal slå av fjernlys når de møter biler, men det er omtrent like irriterende å møte en som har både grøftelys og kjørelys på. 0 Siter
mrxx Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Det er i alle fall ganske irriterende for motgående trafikk... De fleste vet de skal slå av fjernlys når de møter biler, men det er omtrent like irriterende å møte en som har både grøftelys og kjørelys på. Sant, de er skarpe nok og er de litt feiljustert så er det ille. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.