Gjest Par-i-hjerter Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Jeg er på jakt etter figurer av kjærestepar som er tett omslynget. Vet jeg har sett noen veldig fine i tre. Lurer på om det var på Nille for en stund siden. Men jeg har vært både på Nille, glassmagasin og forretninger med krims krams uten å lykkes. Noen som vet om det er mulig å få tak i på nett, eller har tips til en butikk i østfold området som har slike. Tar i mot tips og linker med takk. Prisen er ikke så viktig, så alt er av innteresse. 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Gå inn og se på willowtree sine produkter. Jeg elsker dem. Det er trefigurer. 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 http://www.willowtree.info/ Her er link. De selger dem på en del Black designbutikker og lignende. 0 Siter
Gjest Par-i-hjerter Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Gå inn og se på willowtree sine produkter. Jeg elsker dem. Det er trefigurer. Takk Ja de var veldig fine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.