Gå til innhold

Julegavepapir

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Himmel - er dette på linje med klesklypene og sokkene på klessnora (til Anonym82) eller?!''

Det er sannsynligvis enda verre.

Julegavepapir er mye det samme som bh`er og sexy undertøy, det skal _av_ så fort som mulig.

Ingen som legger merke til åssen det ser ut uansett.

• Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

27

• Lillemus

21

• Mary Poppins

10

• Anonym 82

5

Gjest helt gratis!
Skrevet

Kan ikke si at jeg er nøye på det. Pleier å ta ekstra mye julepapir i butikkdisker hvor det er gratis innpakking. Obs og lign.

Skrevet

Dette er VIKTIG. Gavepapir kjøpes med omhu. Og pakkebånd har jeg sikkert 10 store ruller i forskjellig farge. De fleste kortene lages slik at de passer til pakka og personen som skal få disse.

Så derfor brukte jeg over 1 1/2 time på å pakke inn 5 pakker i går.

Jeg liker beste enfarget papir. Da kommer bånd, klistremerker og kort bedre til sin rett:-)

Himmel - jeg tror jeg er galere enn deg.....

Skrevet

''Himmel - er dette på linje med klesklypene og sokkene på klessnora (til Anonym82) eller?!''

Nei,- for jeg er også nøye på gavepapir,- derfor er det ikke nevrotisk ;-)

Ufattelig mange stygge gavepapir, - jeg må som regel lete leeenge for å finne noen akseptable.

Skrevet

Det er sannsynligvis enda verre.

Julegavepapir er mye det samme som bh`er og sexy undertøy, det skal _av_ så fort som mulig.

Ingen som legger merke til åssen det ser ut uansett.

Må sexy undertøy alltid _av_?? Så kjedelig du er da!! ;-)

Skrevet

Amerikanerene har vel lenge brukt pappesker på alt av gaver? Det er jo fint og enkelt å åpne. Himmel så deilig det hadde vært for ørene mine. Krølling av julepapir er tortur for meg nesten.....

Jeg pakke noen ganger bursdagsgaver gaver inn i aluminiumsfolie, det blir fint, men hjelper ikke miljøet.

Vanlig gråpapir kan bli fint pyntet :) Kan godt være jeg bruker det i år, bare det ikke bråker enda mere da.... *himler med øyene*

Vi burde alle sy gaveposer av fint julestoff som vi syr navn på, de kan brukes år etter år :)

Med så sensitive ører er det et under at du har fått så mange barn!! ;-)

Skrevet

Dette er VIKTIG. Gavepapir kjøpes med omhu. Og pakkebånd har jeg sikkert 10 store ruller i forskjellig farge. De fleste kortene lages slik at de passer til pakka og personen som skal få disse.

Så derfor brukte jeg over 1 1/2 time på å pakke inn 5 pakker i går.

Jeg liker beste enfarget papir. Da kommer bånd, klistremerker og kort bedre til sin rett:-)

Himmel - jeg tror jeg er galere enn deg.....

*Fnis* Du ligger definitivt hakket over ja! :o) Jeg legger ofte min sjel i noen få pakker (spesielt "hovedpakken" til kjæresten), de andre blir pakket inn litt mindre nøye, men papir, bånd og kort bør absolutt passe sammen ja!

Gjest svigermora
Skrevet

Jeg er også nøye på gavepapiret. Kjøper helst ensfarget papir, liker å pynte pakkene selv!

Skrevet

Med så sensitive ører er det et under at du har fått så mange barn!! ;-)

Haha, ja det kan du si :) Alle har vi vel lyder vi ikke liker. Noen tåler ikke skraping med bestikk f.eks ;)

Skrevet

Haha, ja det kan du si :) Alle har vi vel lyder vi ikke liker. Noen tåler ikke skraping med bestikk f.eks ;)

Personlig kikker jeg mest på smatting og slafsing:-)

Skrevet

Jeg vurderer ikke nøye, men jeg tar det jeg synes er søtt/pent. I år selger vi utrolig mye søtt julepapir på jobben, som jeg ser de gangene jeg sitter i kassa. Da har jeg på en måte allerede valgt mitt uten å lete ;)

Skrevet

I år skal jeg snappe med meg masse papir papp fra jobben og pakke inn gaver med. Gud bedre så vakre gavene blir når man pynter de selv med klistremerkermerker og farger og forskjellige bånd. :o) Dessuten er det morro både for meg og poden.

Så i år blir det ikke handla inn en meter med julepapir som går i stykker bare jeg ser på det. :o)

Skrevet

I år skal jeg snappe med meg masse papir papp fra jobben og pakke inn gaver med. Gud bedre så vakre gavene blir når man pynter de selv med klistremerkermerker og farger og forskjellige bånd. :o) Dessuten er det morro både for meg og poden.

Så i år blir det ikke handla inn en meter med julepapir som går i stykker bare jeg ser på det. :o)

Skal ta med en rull gårpapir hjem fra kjæresten over helga, får få ungene til å hjelpe meg å pakke inn en del pakker med det. :o)

Skrevet

*Fnis* Du ligger definitivt hakket over ja! :o) Jeg legger ofte min sjel i noen få pakker (spesielt "hovedpakken" til kjæresten), de andre blir pakket inn litt mindre nøye, men papir, bånd og kort bør absolutt passe sammen ja!

Jeg prioriterer jeg også. De jeg vet at ikke ser slikt så ikke pakkene pakket inn på denne måten. Min mor, gubbe og jentungen ser det:-)

Skrevet

Øøøøøøøi! Trodde du at den skulle få passere?! Makan!!!

Forresten så er jeg ikke så nøye på det der med julegavepapir:-) Det vil si, jeg skulle gjerne vært det, men så kommer ofte gubben meg i forkjøpet med innkjøp av slikt, og da klager jeg ikke, men tar det han har kjøpt! Han er av typen som liker å bruke minst mulig penger på slikt, uten at man trer fingrene rett igjennom, så gavene fra oss er ikke alltid så vakre på utsiden nei. Men jeg prøver å gjøre opp med det som er inni da;-)

Skrevet

Forresten så er jeg ikke så nøye på det der med julegavepapir:-) Det vil si, jeg skulle gjerne vært det, men så kommer ofte gubben meg i forkjøpet med innkjøp av slikt, og da klager jeg ikke, men tar det han har kjøpt! Han er av typen som liker å bruke minst mulig penger på slikt, uten at man trer fingrene rett igjennom, så gavene fra oss er ikke alltid så vakre på utsiden nei. Men jeg prøver å gjøre opp med det som er inni da;-)

*Gliser* ;o)

Skrevet

Oi! En _mann_ som kjøper gavepapir!! Utrolig.

Skrevet

Det var en god ide.. hvor kjøper du små poser da? :)

I fjor kjøpte jeg en eske med snøballer (marsipankuler med trekk) på Rema 1000. Da fulgte de små posene med. Jeg har også brukt de minste blanke plastposene (brødposer) og klippet av toppen på dem. Med en sløyfe rundt blir det så lekkert, så. :)

Skrevet

Oi! En _mann_ som kjøper gavepapir!! Utrolig.

He he:-) Ja jeg skulle kanskje ha lagt til den informasjonen da jeg fikk huden full her fordi jeg kjøper boxere for ham;-)

Skrevet

He he:-) Ja jeg skulle kanskje ha lagt til den informasjonen da jeg fikk huden full her fordi jeg kjøper boxere for ham;-)

Ja, dette retter jo opp hele inntrykket! :-)

Men hovedgrunnen til at min mann vel aldri har kjøpt en rull med gavepapir, er at han benytter seg av pakkedisken i butikkene - enten han pakker selv eller får hjelp. Jeg gidder ikke det - jeg vil HJEM så fort som mulig, så da blir det hjemmepakking;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...