Gå til innhold

Julegavepapir

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjedelig og kjedelig Frøken Stone...

Spiser du is med papiret på?

Overhodet ikke sammenlignbart!! :-)

• Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

27

• Lillemus

21

• Mary Poppins

10

• Anonym 82

5

Skrevet

Overhodet ikke sammenlignbart!! :-)

Dæsken...Nei nå sette du meg i ei lei knipe! :)

Skrevet

Kan ikke ta den første og beste rullen, skjønner du vel. Er på "utkikk" og vurderer utvalget fra de første rullene dukker opp i matbutikken. Pakkelappene skal helst stå i stil med papiret og båndet må selvfølgelig ta opp en av fargene fra papiret, eller, hvis papiret er ensfarget, være i en kontrastfarge.

Virkeligheten: Før jeg er ferdig med "vurderings og sammenlignings" perioden er det selvfølgelig bare stygge og kjedelige papirer å velge mellom. Båndet blir gjerne det vanlige gullbåndet, mye på de første pakkene, mindre etterhvert som det begynner å bli tomt. Pakkelapper: noen som ligger igjen fra i fjor eller fra mammas overskuddslager.

Jeg fant to nydelige ruller på 5 meter til 10,- pr. stk. på matbutikken nå! *Fornøyd* En helt lys og en blå, passer bra for jeg har to som går i rødt fra før - og alle pakkene kan ikke gå i samme farge må vite, det blir så kjedelig under treet! ;o)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg fant to nydelige ruller på 5 meter til 10,- pr. stk. på matbutikken nå! *Fornøyd* En helt lys og en blå, passer bra for jeg har to som går i rødt fra før - og alle pakkene kan ikke gå i samme farge må vite, det blir så kjedelig under treet! ;o)

Jeg tenker også sånn, at pakkene kan ikke ha det samme papiret. I går kjøpte jeg to nye ruller, og da tenkte jeg på denne tråden ;)

Skrevet

Egentlig bør fargen på gavepapiret samordnes med resten av familien, for å få litt variasjon under treet.

De fleste i min familie sverger til rødt i en eller annen form, gjerne med masse mønster, så i år har jeg satset på kremhvitt papir, og så har jeg tenkt å bruke brede sølvbånd. lime på et par sølvstjerner, og finne pakkelapper i sølv. (Foreløbig har jeg bare papiret, da.)

Skrevet

Egentlig bør fargen på gavepapiret samordnes med resten av familien, for å få litt variasjon under treet.

De fleste i min familie sverger til rødt i en eller annen form, gjerne med masse mønster, så i år har jeg satset på kremhvitt papir, og så har jeg tenkt å bruke brede sølvbånd. lime på et par sølvstjerner, og finne pakkelapper i sølv. (Foreløbig har jeg bare papiret, da.)

Høres nydelig ut! Finner du ikke pakkelapper i sølv så kjøper du bare kartong i sølv og klipper ut. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...