Gå til innhold

Putti Plutti Pott

Linnea78

Anbefalte innlegg

Vår frøken på 3 år er veldig glad i sang, dans og musikk. Så jeg har lurt på om vi skal ta henne med å se Putti Plutti Pott. Anbefaler dere den til 3-åringer? Hun er flink til å sitte rolig altså, men alikevel. Hvor lang er den? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Vi var å så på Putti Plutti Pott når minstemann var 2, 5 år, det var nok litt tidlig, for det var midt i hans soveperiode. Og vi gikk tidlig i 2 akt.

Han elsker musikk og sang nå.

Tror helt sikkert det går kjempe bra!

Lykke til og kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Vi var å så på Putti Plutti Pott når minstemann var 2, 5 år, det var nok litt tidlig, for det var midt i hans soveperiode. Og vi gikk tidlig i 2 akt.

Han elsker musikk og sang nå.

Tror helt sikkert det går kjempe bra!

Lykke til og kos dere!

Hun sover jo ikke lenger. Og det går jo flere forestillinger i nærheten, også midt på dagen. Så det med søvn bør ikke bli noe problem. :-) Jeg har ikke sett skuespillet, men det er ikke skummelt? Tenker siden jula må reddes, frøken er nemlig ikke så glad i redningsaksjoner ala Små Einsteins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde med en gutt på 3,5 år på dette, og det gikk helt fint. Han hadde hørt på kassetten fra før (den som jeg fikk til jul det året jeg var 10 år*S*), så mye var kjent fra før. Men det var et strekk på midten der som var litt kjedelig og uttværende, og dette var heller ikke med på kassetten, så det kan være derfor;-)

Ellers har jeg en generell innvending mot teaterforestillinger i Spektrum, for folk i salen oppfører seg som om de er på ishockey-kamp; mange kom inn lenge etter at showet hadde begynt (også etter pauser), og selv om små barn ikke skjønner konseptet med å dempe stemmen når man kommenterer det som skjer, er det meg en gåte at voksne mennesker er på samme nivå!

Men junior lot seg ikke affisere av det, da, men det er greit å være forberedt på at det er en helt annen oppførsel å spore blant publikum der enn i vanlige teatre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde med en gutt på 3,5 år på dette, og det gikk helt fint. Han hadde hørt på kassetten fra før (den som jeg fikk til jul det året jeg var 10 år*S*), så mye var kjent fra før. Men det var et strekk på midten der som var litt kjedelig og uttværende, og dette var heller ikke med på kassetten, så det kan være derfor;-)

Ellers har jeg en generell innvending mot teaterforestillinger i Spektrum, for folk i salen oppfører seg som om de er på ishockey-kamp; mange kom inn lenge etter at showet hadde begynt (også etter pauser), og selv om små barn ikke skjønner konseptet med å dempe stemmen når man kommenterer det som skjer, er det meg en gåte at voksne mennesker er på samme nivå!

Men junior lot seg ikke affisere av det, da, men det er greit å være forberedt på at det er en helt annen oppførsel å spore blant publikum der enn i vanlige teatre.

Nå kommer ikke vi til å reise til Spektrum for å se det da. Tar det som er nærmest vi. :-) Ellers er det merkelig at foreldre (voksne) ikke er stille på teater, det bør en jo være. Det er noe annet at barn kan kommentere ting med litt høy stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kommer ikke vi til å reise til Spektrum for å se det da. Tar det som er nærmest vi. :-) Ellers er det merkelig at foreldre (voksne) ikke er stille på teater, det bør en jo være. Det er noe annet at barn kan kommentere ting med litt høy stemme.

Heldige dere som "slipper" spektrum!! :-)

Ja, barns til tider høylydte kommentarer tåler man, men like høyt snakk fra foreldrene er en helt annen skål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sover jo ikke lenger. Og det går jo flere forestillinger i nærheten, også midt på dagen. Så det med søvn bør ikke bli noe problem. :-) Jeg har ikke sett skuespillet, men det er ikke skummelt? Tenker siden jula må reddes, frøken er nemlig ikke så glad i redningsaksjoner ala Små Einsteins.

Det er ikke spesielt skummelt. Men det kan være lurt å kjenne litt til historien på forhånd, f.eks. ved hjelp av CDen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...