Gjest 123-2008 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er det noen butikker som kjører tilbud på spillet nå?Hva anbefaler dere?jenta er 8 år. Hun har en venninne som kam lagre flere spill på sin Nintendo.Tenker at det kan være greit,ellers har jeg forstått det slik at man må skifte brikke for hvert nytt spill? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Mine har Nintendo DS lite og såvidt jeg vet er spillene kun på brikker som må skiftes når man skal bytte spill ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3jentemor Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Lidt afhængigt af interesser, men hos os er følgende populært. spil med dyr (Dogs, hamster, my horse og lignende) Super Mario Build a Bear til jul ønsker 9 åringen sig et DS spil om dyr og hendes lilesøster ønsker sig Littlest Pet Shop spil til Nintendoen, storesøster ønsker sig Super Mario. Generelt er det smart at købe spil som man kan spille sammen bare ved brug af 1spil. Det giver mere fornøjelse end at spille alene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.